Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Små silla simmar i stim

mrsbygg skrev 2008-03-16 12:01:27 följande:
    hua, fått nå knäpp i skallen..så fort solen kommer fram...STÄDAR...håller på med badrummet nu tvungen å ta en paus, får ont i ryggen på höftera på en gång..suck..nehe sortera tvätten sen rensa golvet så ja kan moppa där inne...mmm tallbarr.....
    kvinna!!!!!!!???

jag som bara fixat disken o börjat med "maten" o tycker jag gjort nog för idag mohahahah
  • Donna69
    veronicaq skrev 2008-03-16 18:02:04 följande:
    hej 'jag har vart väck! första dagen hemma sen torsdag! skönt att komma hem o softa!hoppa sni mår bra!ja låg på sjukan me tiger fre-lör.. han fick världens magsjuka o kaskad spydde (spruta ur både näsa o mun) och bajsa som fan.. så han av uttorkad etfer 1½ dygn.. fick sova över på ackis isolerade med dropp...nu e de lite bättre.. han bajsar fortfarande.. o är trött hela tiden men bättre iaf...ja de va mina kuliga nyheter va har hänt här dåJAG HAR SAKNAT ER!!!!!!!!!!!!!!!
    åhhhh......mitt älskade lammkött!! YUMMIE!!!
  • Donna69

fan va jobbigt med tiger!!!! hur är han nu då ponken?

• Donna69
    Vos skrev 2008-03-16 20:36:29 följande:
    Kram Veronicaq Det är nåt allvarligt fel på mig!!!!!!!!!!!!!!Jag har ingen som helst matlust, gjorde en sallad förut och åt inte upp!Jag är inte hungrig.Är nog trött tror jag. Ska nog sova riktigt tidigt ikväll. Om ingen håller mig vaken vill säga Jag kan ju bara tillägga att jag ALLTID är sugen på nåt, därav bilringen
    sugen...hrm..jag med.....
  • Donna69

vos o madde; får mitt traktordäck plats hos er bilringar??? *asg*

yeeeeey

jag har ju nappar o kexchoklad i skafferiet! o kaffe i bryggaren! Jane!!!! Dont leave me all by my self plz....

• Donna69
    mrsbygg skrev 2008-03-16 20:44:00 följande:
    urk nå snuskigt..har fått nå infektion eller nått längst bak i tandköttet vid visdomstanden..va super svullen å har skit ont runt tanden, fick hål på tandköttet å det bara spruta ut var..nu små värker det bara lite..men fan så äckligt d va...eller är rinner fortfarande lite var då å då..
    säg inte så!!!!!

min tand har växt upp snett så den är typ in i kinden o är fett svullen!!!!

våga gå till tandläkaren? urk
  • Donna69

gaaahh

sitter o drömmer om vår kommande "bröllopsresa" (viktoria inräknad med såklart)

vill åka nuuuuuu, eller nä....imorrn blir bra så jag kan duscha först..hahaha

• Donna69

oxå drog alla.....till msn antar jag, o dumpa mig!!! WTF....

då går jag med....till skafferiet.....

• Donna69
    mrsbygg skrev 2008-03-16 21:15:21 följande:
    hoho vart är alla?nu är ungarna i säng får se om saga somnar...hoppas det pallar inte me henne mer ikväll.hon bara vart trotsig å dum sen hon kom hem från sin farmor...FY FAN VA GOTT....äter mig efterlängtade äppelpaj med vaniljvisp nu....mmmmmmmmm
    ärju på msn o väntar på DIG
Svar på tråden Små silla simmar i stim