-
jag med.....solstraalen skrev 2008-03-16 06:51:36 följande:hemlighuset tjejer... -
Sol - hemlighuset
-
Samma härsolstraalen skrev 2008-03-16 07:36:05 följande:Jag måste bara få säga att jag är såååååååååååååååå glad över att ha fått "träffa" er! Ser fram emot en irlträff sen
-
Jag kan inte diska
Mina disktabletter är slut och jag orkar inte diska för hand
Ska snart iväg och handla jag lovar, har väntat på lite från Donna men jag har inte fått det än........
Vi ska till bushuset med min syster och hennes dotter.
Och en sväng till ICA maxi.
Kanske ska börja skriva vad jag ska handla, åker om typ en halvtimma
-
Hej!
Hemma igen.
Varit på bushuset och busat med barnen.
Velade innan om jag verkligen skulle åka men är glad att jag gjorde det, vi hade jättekul
PE ringde förut, han kommer på tisdag fm
Nu ska vi käka middag och sen blir det DATA
-
Så....
Nu ligger äntligen båda barnen
robin har ju varit skitjobbig i tre nätter nu, ikväll såg jag att en hörntand är på g.
Kan ju vara den som spökar.
Hoppas den kommer igenom snart så han blir gladare.
Nu ska jag göra en kopp te, sätta mig och halvt glo på tv samtidigt som jag sitter här
Sköööönt. Mina sköna timmar. Synd att jag inte får sova på natten bara så jag är trött redan. Hade jag lagt mig i sängen (vilket jag faktiskt borde) hade jag somnat direkt
-
Kram Veronicaq
Det är nåt allvarligt fel på mig!!!!!!!!!!!!!!
Jag har ingen som helst matlust, gjorde en sallad förut och åt inte upp!
Jag är inte hungrig.
Är nog trött tror jag. Ska nog sova riktigt tidigt ikväll. Om ingen håller mig vaken vill säga
Jag kan ju bara tillägga att jag ALLTID är sugen på nåt, därav bilringen
-
äntligen är jag här.....

-
hihihihiDonna69 skrev 2008-03-17 06:09:38 följande:yes!!!!!!!!!! *pussas*sitter o fyller i hemlisen lite o väntar på att sessan ska slå upp sina söta...
jag ska snart dit.....
Robin har sovi ganska bra inatt.
Vaknade tjugo i sex, så låg vi och mös en kvart
-
Nej, fy vad jobbigt.solstraalen skrev 2008-03-17 06:35:30 följande:Jag har väl inget å klaga på, men det är sååååååååå jobbigt med Josefs fuckingslemhosta.!Han hostade innan jul i flera veckor, tror det blev en månad.Sen hosta han lite i nåra veckor för ett tag sen, nu har han hostat slemhosta 2½ vecka!Givetvis mest på nätterna! *suck*Han åt igår 20.00, sen 01.20 inatt åsså 06 och därimellan host host gråt gråt host host gråt gråt.Han var inge rolig alls med maten igår, inte humöret å rösten heller.Någon som vill byta bebis för några månader?
Slemhosta är inget kul. Det vat man ju själv hur jobbigt det är
Stackars Josef och stackars dig som inte får sova.
Men jag vill inte byta
Har tillräckligt med min