Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

Go´morgon!!

Idag skiner solen lite hipp som happ här...
    Idag ska vi på 3-års kalas....

kanske borde gå o duscha... hmmm...

• madeleine78

therre! för h-vete var var du?????? vi letade men hitta inte.. vi saknade men du kom ialf inte.... Gråter

• madeleine78
    Vos skrev 2008-03-21 16:27:37 följande:
    jag vet var hon är.....Tssss
    var? var? var?

Låg hon? *asg*
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-21 16:30:28 följande:
    HAHAHAI stugan hela helgen.....ligger hela tiden kanske?
    aahh softa jue...

kan man mest ligga hela tiden... me lape på magen.... haha...
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-21 17:59:05 följande:
    Sorry fel tråd skulle vara i skitsnacktrådenHAHAHAHörreni.....är det farligt om ungen äter tidning????veckotidning alltså?????
    det är npg inte så där jättefarligt! de kommer om inte annat ut i andra ändan...
  • madeleine78

jaa vad sjutton har alla liv utanför fl nuförtiden..

Hålla på o fira påsk och greja.. va e de för stil...

• madeleine78
    Vos skrev 2008-03-21 19:29:35 följande:
    jag har inget liv heller!!!Jag har suttit här hela dagen och inte ett skit har hänt hihiJag har SAKNAT er allihopa
    menar du att jag inget liv har?
    va..va..va..va...

Jag har vart på 3 -årskalas idag på dan med Towa.. och sen hem igen till Wille och hans pappa så hans pappa fik gå o lägga sig efter att ha jobbat natten och sen fick han snällt va uppe me Wille till vi kom hem igen... då jag inte gå nånstans me wille....
    sedan dess har väl bytt ca 10-15 bajblöjor.. lagat kvällsmat.. badat barnen och osv..osv..
    och nu sitter jag här...
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-03-21 20:39:28 följande:
    Nej ingen MSN idag... så du missar inget
    why..why??? Gråter

Vilken vagn är de du ska sälja?
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-03-21 21:09:57 följande:

JAaa de var ju liksom de jag tänkte att inte sjutton kan du väl sälja den redan..:o hahahaa...

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-03-21 20:18:42 följande:
    Madde: Hur är det med willieboy?? Kanske skulle uppsöka doktor eller iaf bvc om han inte blivit bättre efter helgen...stakars min lilleman... Puss till honom
    jo då.. nu på kvällen har de vart ganska ok.. inte lika mycke.. men när han bajar så är han lös..
    jo jag ska ringa imorrn om de inte är nån förbättring och höra ialf.. de känns han börjat tunna ur när man lyfter honom.. min lillplutt...
    men annars är han pigg och så.. allmänstillståndet är helt ok, därför avvaktar jag...
Svar på tråden Små silla simmar i stim