Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

Jag gjorde en madde igår och somnade på soffan...
    Sorry girls missade jag nå??

• maria1978
    Vos skrev 2008-03-29 08:48:22 följande:
    Hehe, somnade du????hmm, du missade jättemycketNej jag vet inte för jag var bara online en liten stund på kvällen.
    Vilken tur att du oxå var inne bara en stund *fniss*
    Donna69 skrev 2008-03-29 08:48:51 följande:
    HEEEEEEEEEJ maria!!! Guuuud vad vi saknat dig nu på morgonen!!vad har du gjort??hur mår du? saknat oss?????
    JAG SAKNAR ALLTID ER....helt sjukt ju!!! Vi vaknade av att en liten kille kom intraskande till oss halv sex i morse å osade bajs. Bytte och tänkte gå upp... men han traskade tillbax till sängen och vi sov tills nu
    Han måste nog tyckt att jag behövde sova... *skrattar*
  • maria1978

Måste få i oss lite frukost....

*vinkar som bara skjuttton till er*

• maria1978

Hallå mina nära och kära och älskade vänner!!!

Vi har verkligen vart ute hela dagen idag. Vi åt tom lunch ute
    Pappa är ju sjukpansionär så jag och mamma hjälptes åt att räffsa ihop alla kvistar på deras tomt efter besärning av äppel träd och dylikt. Shit... det tog tid men så jäkla duktiga vi var. Pappa sörvade oss med dricka, fika, lunch på uteplatsen och passade en nyfiken Alexander.
    Mamma och Pappa har typ en "ankdamm" på deras baksida som Alle så gärna ville gå till.
    Hörde pappa i bland. ALEXANDER VAD SA MORFAR...
    Å han svarade Ajaaaa Ajjaaaa
    Men nu är det gjort... Å vi har nyss kommit hem nästan vi duschade och nu sover Alexander. Nicke är med grabbsen och dricker bärsa.
    Så jag är solo hemma utan chirre...hur fasiken ska detta gå??

• maria1978

Hallå!!
    Jag är vaken först Jag är vaken först....   
    Men det är bra för att min sovrum lucktar stingande krogbomb!! Så det är rätt synd om mig igentligen...
    Ska inta min soffa snart ska bara äta lite rån med ost på först!!
    Shit...jag är vaken mitt i natten och jag skulle kunna vara uppe nu, men undrar vad jag tycker då när klockan är typ 9-10

på er girls!!
    MEEE LÖÖÖV Yaaaa

• maria1978

Lallaaaaa lAaaaalaaaaa!!
    Sommar tider hej hej sommar tider...

• maria1978

Vi har gått i samma klass i snart ett år
    Jag har gömt mina kännslor så gått det går..
    Men när du tittar på mig ibland så river du muren som jag byggt upp

• maria1978

Jag dansar aldrig nykter någonsin aldrig inte en chans att jag dansar nykter och kallat undan flykter om vill....

Svar på tråden Små silla simmar i stim