Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

Maria när kommer du hem.... *eeekkkoooooo*

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-03-21 22:14:44 följande:
    Jag är hemma nu!!
    ppuuhhh sköööönt..=)

kom in till oss... så vi får vara i fred, du vet...*s*
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-03-21 23:18:23 följande:
    ska du sova nu???

VAdå... har du inside info me henne eller... =)
  • madeleine78

Hej! Go morgon Hallå!!

GLAD PÅSK till er ALLA!! mee lööööve joooo....

Här ska de oxp jobbas... barnen ska dumpas hos sin mormor o morfar...

Wille har inte bajat sen igår middag.,,, *hopppas..hoppas han är bättre nu..*

nu måste jag börja göra mig klar... men jag kikar nog till em/kvällen hos mammsen.. annas ses vi till kvälllen! JAG är här ialf...

Puss puss på er!

• madeleine78

ahah känner igen de där dära... min sambo är likdan.. han spelar wow varvat med nått annat spel han jämt sitter vid...
    sKit bra när man kan fråga massa grejer och han svarar mmm.... fast oftast så sitter han i skrubben så han stör ingen heller..

jahaaa jobbat idag då.. och det kändes som världens längsta dag.. tiden gick såååå sakta.. och inte var de nå spec. överdrivet med folk heller.. traalallaa..
    Oh sen åkte jag till mamma o pappa och fik påskmat osv... hämta mina barn... oh sen hem.. proppad!! så trött jag håller på att trilla av pinn här käns de som.. och kallt som sjutton är de..
    *brrrr*

• madeleine78

ja men de brukar väl kunna bli så en bit in i gravven va...?? fort  mätt men fort hungrig igen..

Jag är lite off jag å känner jag.. kanske blir jag sjuk el så.. känns ialf som jag blitt överkörd av en ångvält  el två... brrrr..
    Ska nog o  ta och lägga mig en stund på sofann och se någo väld igt ointressant på tvN el nå.. ahaha....

• madeleine78

morrn! eller snart förmiddag är de ju kan man ju nästan säga...

Den är sillen var inte o leka me igår kväll heller.. mådde SKit kasst.. så fter mitt inläggbäddade jag ner på mig på soffan.. sov till kl 01, då vaknade Wille till..
    nattade om honom..somnade vidare till 6 då vaknade Wille igen...
    Då ar ag liiiite lat och gav han välling.. somna om till kl 8 då kom Towa upp..
    slappat lite på soffan till halv 10..

De blir en slappardag idag här med... soft... känner  mig fortfarande lite mör i kroppen...

• madeleine78
    Tania skrev 2008-03-23 10:08:42 följande:
    Ja jag håller med...=) att gå till jobbet igår var faktiskt riktigt skoj.. fast de var en låååång dag kändes de som...
    men de är ju osm sgat arbetskamraterna som gör de hela skoj.. =)

Jag tror i behöver lite vår.. varm sol som piggar upp.. =) för att inte tala om värme.. aahh de är nästan så jag längtar till vår thailnadsresa ibland.. hah ahaa..
  • madeleine78

Önskar faktiskt för en gångs skull (hi hi.. gör jag inte annars då´rå) att min sambo va hemma  så jag kunde få bara lägga mig.... ZZzzzz...

• madeleine78

haha.. de  där lät ju lite dumt.. men ni hajar jue...

Svar på tråden Små silla simmar i stim