Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

Små silla simmar i stim

Jag har knappt sutit vid datorn sista veckan.

Jag NJUTER av min otroligt underbara son och det fina vädret nu.

Sen han börja med kåvepenin för en vecka sen så är han helt som förbytt. Han är en totalt annan bebis nu mot vad han var innan. Vi känner inte igen honom.

Han är glad och nöjd mest HELA tiden nu!! Han skrattar massor å leker å har sig å charmar allt å alla. Det är helt sjukt alltså! Vi bara njuter
    Inget gnäll å gråt å ilskna vrål alls.
    Frågan blir då, har han haft ont någonstans kanske?? Å de har försvunnit nu med hans medicin?

Han är helt jäkla otroligt underbar alltså nu :) Han har en massa bus för sig å utvecklas massor nu sista dagarna.

Vagnen är dock väldigt ratad nu, så nu får ja bära honom i bärsjalen eller babybjörnen väldigt mkt. Tack o lov för hans 9 kilo bara

Har även fått kontroll över hans hosta han haft 2 månader, hans astmamedicin funkar!!!
    Å han tar den utan problem, andas såååååå fint i masken verkligen

Nä dags å väcka ungarna, sen ska vi  va ute hela dagen igen

Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • solstraalen

Jag kan tyvärr inte komma.
    Jag har blivit dunderförkyld och något står inte rätt till med Josef heller..

• solstraalen

Nu har vi eventuellt hittat orsaken till Josefs humör.

HAn åt ju pencillin tills för 2-3 dgr sedan och under tiden han åt den var han skitglad verkligen tills den tog slut å han vart sur å ledsen å arg igen.

Efter mkt slussande hit å dit fick vi till slut tid till öronmottagningen på ackis idag och dom gjorde rent öronen å kunde utan tvekan klargöra att Josef har dubbelsidig öroninflammation trots 8 dgr med pencillin.

Så en ny kur nu och blir han inte bra blir de starkare medicin.

Så ev kan han ha haft ont i öronen mer eller mindre hela livet som de verkar, läkarn sa att han inte kunde utesluta det..

Å man ska tillbaka till läkaren 3mån efter öroninflammation, men han sa att  förmodligen, ganska så säkert så har Josef redan fått en ny öroninflammation innan de  3 månaderna har gått..

Så vi får se, pratades om rör sen eventuellt om de visar sig att han har problem med öronen.

Tänk om han haft ont i öronen i hela sitt liv!!

• solstraalen

Har ni inte fint väder?
    Här är de blå himmel å sol =)

• solstraalen

Ni verkar haft de skoj, vad bra *massa avis*

Här hemma kämpar vi vidare med Josefs medicin.
    Han fick ju sin andra kur mot öronen i fredags, men läkarn trodde den kanske inte skulle hjälpa. Han verkar ha rätt för igår fick Josef hög feber, så ska ringa tillbaka till öron idag å se vad dom säger.

Jag mår dessutom som en gris. Jag hade våldsamt ont i "Matmagen" hela dagen igår å de kom å gick i kraftiga attacker. Aldrig haft så ont i magen på de där sättet förut. Kunde inte äta pga illamående å har sovit urdåligt inatt. Inatt började magen funka lite men jag har gått å (ursäkta) småskitit hela natten, säkert 10ggr.
    Så nu är jag helt slut

Svar på tråden Små silla simmar i stim