-
Donna69 skrev 2008-03-06 22:51:43 följande:
shit darling hur är det?!?!
-
Jaha då är man rengjord i ansiktet och nytt spackel...
Ska snart hämta mina barn...
Orkar knapp det... -
Gjorde du det? Eller vad gjorde du!?!?madeleine78 skrev 2008-03-07 14:22:58 följande:Ja attans vad sssnnyggga vi blidde...själv skulle jag vilja gå o lägga mig och stänga ögonlocken ett slag.. ZZZzz..
-
Hallå tjejjor!!!
mammab: Fy vet du jag lider verkligen med dig... hoppas verkligen att samson bättrar på sig snart...
Peppnings kram!!
Jag då...trött...hade pizza och vin främmande och buzzspelande till 23:30
Jag va helt slut.... Å är det fortfarande idag. Blev lite pigg att vara ute en stund på eftermiddagen.
Kände att lilleman här behövde lite friskluft...
Food time!
puss! -
helloooo
jag är med dödstrött...Ska bara dricka upp mitt te och sedan ska jag ärligt kasta mig i säng!!
Hoppas ni haft en bra söndag iaf tjejer!! -
jag är med på vad fan som helst... så länge jag inte jobbar!!
Kom nyss hem som en dränkt katt från dagis...Å skall strax ut och dejta för att betstämma och ställa om 90 års fest.
Sen väntar jobbet
på er!! -
Godmorgon Girls
-
Jag försöker få arselet här ifrån så jag kan väcka Alexander. Som ska vara på dagis 7:30
Pappsen ska cykla iväg med honom...men pappsen i den här familjen sover än...
Sen är det Bm för mig 10:00
Hur ser eran dag ut då? -
Vadå nu hänger jag inte med är JANE borta eller är det för att hon inte är uppe med tuppen??madeleine78 skrev 2008-03-12 06:49:01 följande:JAaa var sjutton håller hon hus...
-
Nej man måste ju gå upp när man vaknarDonna69 skrev 2008-03-12 06:51:56 följande:SOVMORGON kanske - vilket INTE är acceptabelt!!!