• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Vos
    Donna69 skrev 2008-04-06 07:17:07 följande:
    *överöser jane med sliskiga pussar*
    Kyss
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • solstraalen
    Vos skrev 2008-04-06 07:04:08 följande:
    Usch, vad jobbigtHoppas han somnar en stund snart då så han blir piggare sen.Vart det skönt igår kväll när du hade egentid?
    Jo jag slockna direkt! Hehe

Jag fick ju honom å sova igårkväll en stund, så han somna först efter 21 igår.

Han kanske helt enkelt bara har ett rejält humördeluxe, vad vet jag.
    Hade han inte ätit massor under januari och vart så glad då, så hade ja trott att han bara har humör som heter duga.

Ska proppa i han mat hela tiden idag, max 2h mellan målen, se om de funkar.

Håller just nu på att pröva ALLT jag kan komma på för att få honom gladare
    Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • mrsbygg

morrn morrn!
    sitter här å äter frukost me två pigga ungar..hua....

Sam sov jäääätte länge på dagen igår så han fick inte sova nått på em. så han slocka vid 20 igår kväll, sen sov han till 00, käka och somna om till kl 05...
    och jag vägrar gå upp 5 så han fick en flaska sen somna han om till halv 7...

jaja....så nu sitter ja här...

• Vos

Godmorgon Elinor

fick oxå sova till halv sju
    och Victor har slutat hosta så jag har fått sova ganska bra
    Robin var vaken mellan halv två och två men sen sov han gott

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Tania

Jag vägrade gå upp i natt så Micke tog hela natten... jag är såååå trött!!!

Nu ska jag åka till jobbet.... hej hej
  • Donna69

tania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

pussss

• madeleine78

morrn..morrn...

här är de bara jag som vaken... sjusovarfamiljen...zZZZzz....
    JAG somnade kl typ 20:15 igår kväll redan i soffan... =) sov till halv 2 borstade tänderna och sov vidare i sängen...
    Wille vakan till en sväng vid 4 men somna om..sen vakna hna kl halv8 då gav jag honom till M... och dom sover... Towa sover ännu hon å...
    De måste fått sin pappas sovagener... hahaha...

trist väder idag å...=( jag som hade tänkt mig en promenad i de härliga vädret.. få lite bränna i fejan.. och njuta men nääää...Gråter

Wille är dyng förkyld.. de bara är helt stopp i näsan... och tungt på in och ut andning igår... idag är de bättre.. bara på utandning han låter som en väsande vessla el nå... min lillplutte då..

• maria1978

Jag vågade vägra sätta på datorn igår efter vi kommit hem från Albins dop!! Å den har fått vila hela hela natten och hela morgonen tills nu!! Har dock saknat er tjejer!!

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-04-06 10:33:06 följande:
    Jag vågade vägra sätta på datorn igår efter vi kommit hem från Albins dop!! Å den har fått vila hela hela natten och hela morgonen tills nu!! Har dock saknat er tjejer!!
    jaa de vart inte mycke till datortid här heller igår...
    Jag var tydligen trött... Toa och jag skulle mysa o kolla tv.. men somna båda 2 på soffan.. och tydligen så hade jag sovit me armen på bordskanten och uvudet vilandes i den.. hahahaa.. undra om de var trångt för oss båda... hahahha...

Jaaa och det var som skulle gå härifrån och dammsuga va´..
  • maria1978
    madeleine78 skrev 2008-04-06 10:48:00 följande:
    jaa de vart inte mycke till datortid här heller igår...Jag var tydligen trött... Toa och jag skulle mysa o kolla tv.. men somna båda 2 på soffan.. och tydligen så hade jag sovit me armen på bordskanten och uvudet vilandes i den.. hahahaa.. undra om de var trångt för oss båda... hahahha...Jaaa och det var som skulle gå härifrån och dammsuga va´..
    Ja men det var ju bra att jag inte var ensam om att vara trött och bara ville mysa med kidsen!!
Svar på tråden Små silla simmar i stim