• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • madeleine78
    maria1978 skrev 2008-04-12 19:57:42 följande:
    Förlåt men jag har nog aldrig skrattat så mkt som när jag läste din blogg om din kycklingbit Å här sitter jag ensam på jobbet...HAHAHAHAHAAAAA11 juni glömt inte att påminna mig om vi skall träffas då!!
     jag ska påminna.. =)

då har du nog en bebis va´....
  • Vos
    solstraalen skrev 2008-04-12 20:23:24 följande:
    FB?
    Face Book
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • madeleine78

Hahahahaaa VERO!!!

Du är bara för rolig!!

Janne från ambulansen.. Jag skrattar extra mycke.. för de är min 3 åriiga dotters favorit..
    När han kommer på tv så ylar hon bara JANNE mamma!! Janne från ambulansen är på tv!!

• solstraalen
    Vos skrev 2008-04-12 20:33:30 följande:
    Face Book

Hahaha  så långt tänkte ja ju inte
    Där finns ju jag oxå, men tycker de e så drygt =)

madeleine78 skrev 2008-04-12 20:35:04 följande:
    Hahahahaaa VERO!!! Du är bara för rolig!! Janne från ambulansen.. Jag skrattar extra mycke.. för de är min 3 åriiga dotters favorit.. När han kommer på tv så ylar hon bara JANNE mamma!! Janne från ambulansen är på tv!!
    Men vilken gullunge!!
    Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • veronicaq

hur fan jag lyckas?! de kan man fan undra!! ahahhaha

MADDE jag veeeeeet!! hahah janne forever

solis- jag har ont i halsen precis där den suttit! känns som nåt gåttt sönder, det måste gjort det, för idag kan jag fortfarande göra monsterrapar som jag aldrig kunnat i hela mitt liv!

• madeleine78
    veronicaq skrev 2008-04-12 21:11:15 följande:
    hur fan jag lyckas?! de kan man fan undra!! ahahhahaMADDE jag veeeeeet!! hahah janne foreversolis- jag har ont i halsen precis där den suttit! känns som nåt gåttt sönder, det måste gjort det, för idag kan jag fortfarande göra monsterrapar som jag aldrig kunnat i hela mitt liv!
    ooohhh yess!!! hon frågar varje dag om sjukhuset kommer på tv... vilken dag är de idag mamma...???
    Lördag jue... men janne kommer bara på tv mån-tors.. ahhahhaa.. de har hon stenkoll på!
  • Vos
    madeleine78 skrev 2008-04-12 21:22:58 följande:
    ooohhh yess!!! hon frågar varje dag om sjukhuset kommer på tv... vilken dag är de idag mamma...???Lördag jue... men janne kommer bara på tv mån-tors.. ahhahhaa.. de har hon stenkoll på!
    Hihi sötis

Janne rockar
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • mrsbygg

haha jisses virran.....*asg*

Håller på me mina förbaskade smörgåstårtor snart är första klar iaf....suck..
    en till sen vaknar la sam sen får ja sova!

• mrsbygg

så....klar! nu ska ja sova....eller sam vaknar la närsomhellst men men...ska försöka hinna somna innan dess..

• Donna69

..............................................

Svar på tråden Små silla simmar i stim