Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

Sam har två nere å snart 3 uppe.
    den tredje är på väg ut, men den är bra seg man ser hur det spruckigt men det sitter ett tunt tunt tunt lager med tandkött över. så man ser tanden skit bra men man känner den inte. och så fårt ja ska in å knna blir han jätte ledsen för det gör ont...

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2008-03-26 06:54:25 följande:
    då är den igenom vilken minut som helst då?=)Josefs växer apfort verkligen.
    hoppas det för det har sett ut så i typ två-tre dar nu...
  • mrsbygg

morrn.....
    dumma unge å vakna hela tiden....

Han va sååååååå trött igår ikväll för han inte hade fått sovit ordentligt på dan (saga hade tråkigt så hon smög in utan att fråga mamma å väkte sam å satte sig å lekte med honom)..
    Så han började grina å tjura redan vi kl 18 igår...gisses. D va kämpigt höll han vaken iaf till kl 19:30 då gav ja upp å gav han flaskan å han slockna på 1 sek.

Sen vaknar han 00...äter å ja lägger honom igen. jag lyckas somna om trots hans gnäll. vaknar 01 då han är riktigt förbannad. ger han en till flaska å han blir tyst.
    tillslut somnar han om runt 02...sen upp å hoppa kl 05 Förvånad

D kan den ungen glömma så han fick sin mat, sen satte ja ner han i sängen igen å ja slumra om sen 06 börjar han gapa då har han tröttnat. så då är d bara å gå upp...

Nu tänker ja inte vänta på provsvaren längre. idag tnker jag ge honom fast föda. får se hur det går. Sen hoppas på att han sover bättre inatt....

• mrsbygg

Dryga är att såhär ser det alltid ut. har jag tur så somnar han om på dirketn på natten. men d är fan jävligt sällan....

• mrsbygg

yeah ja vann hahaha

satte på datorn sen såg jag fasan...MJÖLKEN E SLUT!! suck bara sätta på sig kläder å gå till macken...suck...

fick brev från sjukan föresten! sam är inte allergisk mot nått! *JIPPI*
    men vet inte om d gäller mjölken oxå men d får jag fråga den 10:e....

så nu är det fritt fram för vilket mat som helst!

Sam fick som vi snacka om sova så mycket som han ville på dagen igår! och gissa vad, han vakna bara en gång i natt vid kl 03 som han brukade förut..fick flaska å slockna om!
    men sen vakna han 05 å skulle upp ist..suck mupp unge...

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-03-28 06:21:11 följande:
      men va sköööönt mamsen!!!!!VA GLAD JAG BLIR FÖR ER SKULL!!!!
    tack!!

så idag blir det att försöka få grabben att äta!
  • mrsbygg
    solstraalen skrev 2008-03-28 07:18:50 följande:
    Åh jag kan inte sluta tänka på den där frisyren.Tänk att ha en frisyr å inte bara en tjock vågig matta på skallen som hänger ner på halva ryggen.
    haha d va såååååå skönt å bli av me allt hår! jag klipte juh bort allt om du inte sett det hehe...så jäkla skönt..

enda dryga är at tjag måste platta det varje gång ja ska ut om ja inte kan ha mössa på mig hehe...
Svar på tråden Små silla simmar i stim