Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

Wille sov oxå till runt 7...

Fast han var vaken en sväng runt 5 snåret i vanlig ordning... ZZZzzzz...

Towa sitter så munter i hallen och klär sig redo för dagis idag... wille gör henne sällis med att käka på skor och skosnören.. Wilda Wille... han är aldrig still och är överallt! hahahaa...
    han kommer bli som vilda bebin när han blir större...

Idag tänkte jag på ner på stan och se mig om efter en mössa till wille... som sitter kvar på huvudet!! han vill bara ta av sig den hela tiden... (och jag hatar dessa ugly knytmössor) Fot i munnnen

• madeleine78
    Vos skrev 2008-04-03 09:49:14 följande:
    EkoekoekoVarit och lämnat Victor på dagis och sen handlat lite mat....Nu ska jag slappaHahahaha
    Slappa här med oss...
  • madeleine78

bbuuhhuuuu...Gråter vars håller alla hus???

• madeleine78

hello!!!

maddo is back in the house.. =) jobbat dagen lång! *s* cyklade iväg imorse kl 07:20 lämnade Towa på dagis.. cyklade till jobbet.. =) JA! jag CYKLADE! hahah.. jag är så jävla bra!
    jobbet till kl 19 och sen cykla jag hem igen.. de trista är att de går bara uppför hem...*puuh* haha..
    Towa tykte det var hur festligt som helst att cyckla me mamma till dagis i ottan och få frulle på dagis.. =)

KAFFET!! ni har glömt kaffet till frullen jue! Gråter de kan jag ta med! och resten lämnar vi kvar hos pappa sten och mamma Lisen.. *fniss*

Jag sover gänra i samma säng som någon.. bara ingen vidrör mig eller snor täcket! jag har närhetsfobi..moaahhhhh!!

• madeleine78

ÅÅhhhh JAG GLÖMDE!! JAG FICK SÅ FINT CELEBERT BESÖK PÅ JOBBET IDAG..

Jag var inne på lagret.. och min jobbarkompis kom o sa att du har besök där ute av en bebis.. en ledsen sån..

THERRE & ALMA var de.. KUL!!! Alma t om log åt mig EN gång mellan griningarna.. *fniss*

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-04-04 22:32:43 följande:
    Madde: Ärligt tror du inte pappasen Sten har kaffe hemma. Så även Te som dricks av mamma lisen Det behövs inte köpas... Om det inte är någon som är kräsen!!Vi kan även dela säng...Den är stor och inget dubbeltäcke utan du får din egna lilla sida av sängen!!
    *ppuuhhh* jo klart jag tror pappsen bjussar på en kanna kaffe.. =) *asg*

Och jaaaa kanske ja kan klara av de.. men täckte är mitt!! mitt bara mitt!! moooaahhhh...
  • madeleine78
    här skiner solen men de blåser en del...

Måste snart bege mig till jobbet och hämta doppresent jag glömde igår.... Hrrmmfff....
Svar på tråden Små silla simmar i stim