Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

hey..slockna på soffan!! hehe

Jag har en sån där uppblåsbar sak! tar me mig den å söver på. jag å jonas DELADE på den när vi flytta in här. för vi vänta på att våra sängar skulle bli leverarade. fy fan säger jag bara haha....

pizza är bra d va länge sen jag åt

• mrsbygg

åhh ha så skoj på daten!

jag väntar på att sam ska somna så jag å saga kan gå ner på stan. jag orkar inte gå ner med båda två hehe..
    Jonas kom hem efter lunch så han är hemma..

vi ska på kalas ikväll, jonas mamma fyller år. så måste ner å hitta nå present..

• mrsbygg

morrn...

sam sitter klistrad framför tv.en...d är telitubies haha...så söt....han bara satte sig ner å stirra....så söt

en annan är helt död i kroppen, gick lite över 1 timme på stan igår och det känns! har så sjukt ont i rygg å bäcken så ja kan knappt gå idag...

trött trött trött....

• mrsbygg

märks att d är helg..helt tomt....
    försöker komma på nå käk. frysen rätt full men huvet är tomt...

godis sugen är ja som en gris oxå..

• mrsbygg

hoooj brudar. vart iväg å kollat på golv...bidde inget för d va inte som ja tänkte mig så får åka runt i veckan å leta nytt suck...

• mrsbygg

nyss så träffa ja en krokodil som körde runt i en bil
    han va rätt tjock å fet å blåste i trumpet
    men bilen va för trång och svansen va för lång
    så den fick ligga på en litet flak där bak..

• mrsbygg

morrn! sam vakna strax efter kl 6. och vakna bara en gån gi natt och somna om med engång när han fick flaskan! så jag har fått sovit. känner mig pigg å glad..lite kär tom..haha knas...

sitter å äter frukost nu. får s eom saga vaknar snart annars få ja väcka henne om en liten stund. Dagis idag! så idag ska ja väll fan kunna få tummarna ur å städa här hemma!

Svar på tråden Små silla simmar i stim