• Tania

Små silla simmar i stim

Theresa1 skrev 2008-04-28 17:34:59 följande:
    Tack som fan för i helgen!!Pyamasen sitter fortfarande påNi är så jävla guld!
    Jag har fortfarande huvudvärk... urk!
  • Tania

Gissa om Therre vill ha mer snopp.......

....................................................tårta....
  • Tania

Hejdiddelly 

Jag har varit och dumpat snopptårta hos Therre... handlat... hämtat paket och badat med charlie med bubblor. Det tyckte han var jättekul.
  • Tania
    maria1978 skrev 2008-04-29 13:35:27 följande:
    Godmorgon *2 Här har det sovits...Vaknade av Alleballe 06:15 då kröp han upp med sina nya Tania skor (som dem nu mera heter) och ville ha hjälp!!Shit....Tror Donnis haft nå snacke med Alleballe med?!! Vi fixade oss och väkte dem andra två. Sen bar det av till daigs/skola innan frullen. Sen åkte Nicke till jobbet och jag cyklade hem. Men shit...det börjar bli bra jobbigt att cykla...   20 dagar kvar nu!!Sen ät jag frulle... Sen somnade jag i soffan och vaknade nyss... Ska duscha och kasta mig på cykeln för att hämta kidsen... Skönt att vara lat.... Dock hoppas jag inte dem har blomjord på våran ica...kan man lossas att man inte ser den då... Å så måste jag ju ha bärsa med... NEJ!! fy!! får nog ringa mina havy polare orka stå på systemet i morgon!!
    Hahahahah Tania-skorna!
  • Tania

Jane... hahah... vad har du för mått på foten hahaha!!! 

Nä skämt åsido
    Jag har precis städat i köket och Melle dammsög. Vi ska käka kycklingwok ikväll.
    Kycklingfilé, röd paprika , purjo,  minimajs och vattenkastanjer.
    Eller så är jag lat och värmer fiskbullar med minutmackisar haha ha....
  • Tania

Vi var ute och eldade hos mamma och pappa.... vi var i hagen.

Melle sprang omkring och samlade kottar och kastade i på avstånd.
    Jag hittade en lååååång pinne som jag petade i elden hahha PYROMAAAAN!!!!
    När Charlie blev för trött och gnällig (20.45) så drog vi oss hemåt men Melle blev kvar. Han ville sova över. Nyligen ringde han hem och saknade mig... visste inte om han ville vara kvar. Men han bestämde sig i alla fall för att vara kvar och åka hem direkt efter frukosten. Min sötnos.... 
    Charlie däckade efter en flaska välling och jag och min underbara man duschade ihop och det var såååå mysigt och han är såååå uderbar och jag älskar honom sååååå mycket.
    Löv U babes!!!
    Hahahahhahhhahahah :-*
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-04-30 22:00:41 följande:
    Hoppla!!Här lyser de ju lite grönt....Vi har ätit mat... grillade.. Sen promenerade vi bort till vattentornet och kika på brasa.. fiska fiskdamm..ätit pocorn..Sen promenerade vi hemåt igen i duggregnet vi har här..Nu är här tyst och lugnt.. båda barnen sover... och jag njuter av ensmaheten... pappa M är på jobbet han....
    Åh va gott med grillat.... vi käkade MAX vi hahaha...
  • Tania

Grattis Theresa!!!!

Idag fick jag sova för Micke... han gick upp med Charlie utan att jag behövde säga till
    SÅ jag sov till 9.30 skööööööönt
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-01 10:26:04 följande:
    jag är här.. vi slappar... wille vakna just.. kryper runt här och jagar en ballong... Towa håller sakta men säkert på att klä på sig...Idag känns som en tråkigt dag.. bara föratt den är röd.. alltså den behöver jju inte egntligen va tårkig om man gör nått skoj.. men de känns tråkigt i luften.. hahahaha...en vilodag är va de är!!
    Nej nej nej.. ingen vilodag här inte... SHOPPINGDAG!!!!
    Vår telefon har gått sönder så vi ska ut till Hälla och leta telefon... sen tänkte jag smyga in och leta bikini.. men det känns hopplöst... ingen har stl 75 F!!!!!!!!!!
    Jäkla skit...
    Får åka ner på stan och köpa en dyr jävel.
Svar på tråden Små silla simmar i stim