Små silla simmar i stim

Här har vi vart på dop jag, Towa & Maria... =) trevligt... gott fika.. hahah...
Ja så där skoj som dop kan va...
Nu är de snart bompadax... och mat och så..

morrn..morrn...
här är de bara jag som vaken... sjusovarfamiljen...zZZZzz....
JAG somnade kl typ 20:15 igår kväll redan i soffan... =) sov till halv 2 borstade tänderna och sov vidare i sängen...
Wille vakan till en sväng vid 4 men somna om..sen vakna hna kl halv8 då gav jag honom till M... och dom sover... Towa sover ännu hon å...
De måste fått sin pappas sovagener... hahaha...
trist väder idag å...=( jag som hade tänkt mig en promenad i de härliga vädret.. få lite bränna i fejan.. och njuta men nääää...
Wille är dyng förkyld.. de bara är helt stopp i näsan... och tungt på in och ut andning igår... idag är de bättre.. bara på utandning han låter som en väsande vessla el nå... min lillplutte då..
hahah nu blev de toa igen.. ToWa ska de va´.. ahhhaaaaa...
Och näää än har jag inte kommit nån vart.. *fy skäms på mig..* 
blääääblatttanblej vilken S K I T dag de är idag känns de som...
Jag är på uselt humör... Towa snackar snart sönder oss.. hahaha... och min sambo gör inget för att underlätta...?? blääääää.....
dessutom har jag rykningar ell. nått grymt irriterande i ena ögat!! Grrrr!! de växer horn ur pannan på mig idag.....
Moooahhhhhh!!
Jaaa jag med... men jag finner ingen insperation att ta tagi de heller just....
Towa har stängt i sig i M´s skrubb och ser på trolltyg i tomestskogen... hahhahaa.. här man henne där inne.. "nu ska jag göra mig vacker..."
sOl.. passar fin fint i de oxå...
de är bara morgon häng nufrtiden för att visa att man är vaken jue..
sen är de bara msn..all day loooong..
De är ju så soft.. där får man vara ifred och ha sina hemlisar för sig själv... moaahhhh!!
hej hoppla!!
JAG DRICKER KAFFE DONNA!! 
Vad har jag gjort idag...:
gått upp i ottan
cykla till jobbet
vart på jobbet dagen låååång
fått besök av Maria & Alle (nicke)
cyklat hem i motvind och värsta snöfallet
kommit hem
pysslat med barnen
Satt mig här!