Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Små silla simmar i stim

maria1978 skrev 2008-03-23 07:14:44 följande:
    godmorgon gadddnings morsor!! Har nyss vaknat men var bara tvungen att titta in här och skrivaHEJinnan jag måste rusa till bussen. Är helt kass i kistan för den delen...måste ju vara all jävla påskmat...blääää!! Ha en bra dag tjejer...I SOLEN!!
    morrn stumpan!!!!!!!
  • Donna69
    mrsbygg skrev 2008-03-23 07:43:31 följande:
    morrn...vill oxå tatuera mig...har en speciell liten sak jag vill göra, vet exakt vaf jag vill ha men jag är kass på at rita, och jag hittar inga bra bilder på det....så svårt.....folk kommer tycka jag är dum i huvet men vem fan bryr sig. jag är säker till miljonen så jag SKA göra den väntar bara på att ploppa bäbisen...
    vad vad vad
  • Donna69

just d,sessan kryp-hasa igår!!! YEEEEEY

• Donna69
    Vos skrev 2008-03-24 05:34:43 följande:
    WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vann du???GrrrrrrrrDet var bara för attRobin bajade så jag fick byta blöja innan jag startade datan Grattis, sessan är duktig God morgon Elin

mohahahahah

av nån konstig anledning så tänker jag på dig så fort jag slår upp mina blå *fniss*

puss

• Donna69
    maria1978 skrev 2008-03-24 05:42:00 följande:
    Godmorgon!!ÅÅ va kul för sessan.... Nu ska jag till mitt jobb *rätt less på det vid detta lag* Bussen går sex... äää loggar in från jobbet... orka jobba
    hejja hejja frisk humör!!
  • Donna69

jag tror jag skickade "kryp-has-hoppandet" till theresa igår så hon får väl bedömma oxå om det är nåt liknande....

• Donna69

*springer ner o eldar o sen tar jag med mig gurkan ut....*ASG

• Donna69

skotta? Är det såå illa??

sakna ni mig igår?

• Donna69
    Vos skrev 2008-03-24 06:02:53 följande:
    snöat hela natten Jag ska bara vara snäll och skotta för mig och för närmsta grannen Men egentligen ska jag bara ut för att röka HAHAHAHANu får jag nåt att göra samtidigt, hihiSka försöka få Robin att somna först, men det ser mörkt ut.Klart vi saknade dig!!!!!!!!!!!!!!!!!du kom men försvann ändå Fast jag la mig tidigt, typ tio halv elva tror jag.

usch o fy för snö o kyla...!

här är snön typ borta men det är fortfarande sviiiinkallt!!

Svar på tråden Små silla simmar i stim