• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • madeleine78

Morrn..morrn...

Ämtlingen söndag.. LEDIGT!!

Solen skiner som tusan här...

Jobbade igår till halv 4.. hemma ca 16:10 svirade om och var på tillställning kl 17..
    Det var himlans väldigt trevligt!
    De hade gjort supergod mat!! Räcka ut tungan smarrigt värre....
    Drack och åt och hade de hur bra och mys som helst!

tralalalalalaa....

SKa nasrt åka till mina älskade pluttar... har iinte sett dom typ sen i fredags kväll..=(
    Idag blir en dag i solen...

• mrsbygg

härlig kväll madde!!

nu har ja fixat disken, ska ta mig en redbull i soffan nu sen ska ja in å måla en grund till sen blir det att försöka sig på att "kakla"...

• Vos

Halloj

Har varit på IKEA idag och shoppat loss
    Massa nya bra saker (och en hel hög onödiga )

Sen kom vi hem och har varit ute tills nu när Robin var hungrig och bompa börjar.
    Vilken underbar dag.
    Men jag är supertrött och vet inte hur länge jag orkar vara uppe ikväll, sov ca tre och en halv timma inatt

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • maria1978

suck... Måste ta mig i kragen!! Ska kasta på lite LW så jag kommer igång.. Mitt humör är nere i skosulorna. Där fötterna knapt får plats...

Ghhaaaaaa!!

• Donna69

inne.....

GUUUUUUUD vilken dag!!!
    vi har varit ute typ hela dan. Först upp till vattenhålan med picnic-korg. Tyvärr va det fett med knott-****** där så vi åkte hem o satte oss o picka vidare i trädgården istället

sen har vi fikat mer, underhållt papsen när han högg ved, sessan har badat o nu ligger hon utslagen o sover!!! Förvånad

undra om det är för natten eller bara för en stund...hrm....

• madeleine78

Ållah!!

JAaa vilken underbar dag de har vart idag....

Vi har oxå vart ute dagen lång... vilket de flesta tycks vart... så härligt så!
    Vi har cyklat... cklade oh tittade på fåren som fått killingar... =) så söta så små vita bollar med rangliga på tok för långa ben.. hi hi...
    Setat i parken jag och pappa.. medan Towa lekte och hade sig..
    Wille sov i 2 ½ tim i vagnen... så skönt hade han de..
    Resten av dagen har jag typ degat i en brassestol på altanen bäst att börja jobba på den kommande brännan inför beach 2008 .. (eller var de kanske 2012 ) hahaha...

kom hem till kvällen för att lagom hinna säga bye bye till arbetande papsen som drog iväg till jobbet på hojen... Nu är de vår!!! hoppas de fina vädret håller i sig!

MAria my dearest! hur är de med mig vadan detta inte mår så bra??

• Tania

Halloj!!!!

VI har varit i Eskilstuna och tittat på NORDMAN!!!!
    En liten överraskning till Melle. När vi kom hem så var det tapetserat och det blev sååå himla bra.
    I veckan ska vi köpa två nya soffor....
    Ska köpa tavlor... kuddar.... lampor....
    Eller just ja... jag går på mammapenning och får leva på loppiprylar..... hahahaha TROLIIIIGT!!!
    Men i alla fall... det blir fika hos mig när jag fått i ordning med allt.
  • Donna69

va kul tania!!! nordmannen.......mumma....

sessan sov bara en stund.....bläää

nu kämpar viktor för glatta livet för att hon ska sova *suck* verkar fan nästan som hon är rädd för nåe...somna kanske. så fort hon slumrar in o kämpar hon sig vaken.

blääää-unge

• madeleine78

Jag håller med sessan Donna.. klart som fan de är tråkigt att sova! man kan ju missa någé  helsspännande om man sover.. 

Fast just i kväll är jag nästan villig att missa.. ska nog ta en lur tidigt ikväll.. =)

Svar på tråden Små silla simmar i stim