• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Donna69
    Åttan skrev 2008-04-23 09:01:39 följande:
    Vad bra då... vad sitter du å pysslar med då Donna?
    nu eller annars?
  • Åttan

Både och..

Donna69 skrev 2008-04-23 10:06:26 följande:
    nu eller annars?
  • maria1978

HELLOOooooooo
    Här håller jag på att drunkna i min egen tvätt.
    Vet ni... Det är helt sjukt!!
    Jag fick nog nyss och tog fram två svarta sopsäckar och nu åker allt i våra låder som inte används på 5-6 månader! ALLT!! I klädväg...

HATA TVÄTT...
    Eller hata att jag hatar att gå ner i tvättstugan. Men nu iaf så har jag både tvättmaskin och torktummlare. Nu gäller det bara att komma ifatt...

Whiiiiiiiiiii snart är det lördag!!

• Vos

MARIA

Skanat dig
    Skönt att höra att du är hemma och inte vill tvätta iaf
    Då mår du bra eller???

Pöss

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • maria1978

VOS

Jag vet ärligt inte hur jag mår...
    vågar inte känna efter riktigt...
    Humöret svajar mer än någonsin, men det är väl kanske så det skall vara när man är gravid. Med min jävla otur så kommer det ingen bebis i maj utan den ploppar väl ut på övertid i juni eller nå...
    Shit... Så jävla less!!

Tur jag har tvätten att bli arg på!! Så slipper någon annan få ut för mitt BAD TEMPUR!!

• Donna69
    maria vår hallonsnäcka!!!! Saknad o älskad. Always!!!!!!
  • Donna69
    je; nu mammaledig. Men jobbar maj ut på en restaurang. Sen ledig ett tag till
  • Vos
    maria1978 skrev 2008-04-23 10:19:00 följande:
    VOS Jag vet ärligt inte hur jag mår...vågar inte känna efter riktigt... Humöret svajar mer än någonsin, men det är väl kanske så det skall vara när man är gravid. Med min jävla otur så kommer det ingen bebis i maj utan den ploppar väl ut på övertid i juni eller nå...Shit... Så jävla less!! Tur jag har tvätten att bli arg på!! Så slipper någon annan få ut för mitt BAD TEMPUR!!
    Jag förstår precis hur du känner.
    Även om det är helt fantastiskt att vara gravid och få en bebbe så är den sista tiden skitjobbig.
    Jag vill inte ens tänka på mina sista veckor med Robin, helt uppsvullen av vatten och grinig som FAN
    Men snart kommer den ju
    Då kommer jag och snosar det lovar jag

Kram

Love U

VÄRSTA KORVEN

KyssKyssKyss
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • mrsbygg

halå bruttor! vart iväg å små shoppat lite.. gav upp efter ett tag för ja pallade inte mer. har så jävla ont när ja går så d är sjukt....

nu sitter ja å tröst äter lite burger king mat...och sam sitter brevidå dricker vatten å käkar några pommes...försöker få han lite päron puré men d går sådär, han tyckte inte den va nå god, ja förstår honom ja smaka å inte fan smaka d päron iaf!!

nu ska ja börja lägga lite golv på ballen får se hur det går..

Och maria! jag förstår dig, urk.....j akomemr få gå över till aug. jag är inställd på det iaf!!

Svar på tråden Små silla simmar i stim