• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-04-25 15:52:12 följande:
    Jag är färdigshoppad inför lördagen
    aaahh vad har du shoppat? ska man shoppa å...

själv har jag gassat i en solstol hela dagen...
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-04-25 17:24:16 följande:
    aaahh vad har du shoppat? ska man shoppa å...själv har jag gassat i en solstol hela dagen...
    Alkohol!!!!!
    Fast... det var inte mycket de hade på E-lund....
  • maria1978

Vilken H-vetes jävla dag jag haft...
    Å det var det ingen lek...Det började med att jag skulle inhandla skor till Alexander.
    VET NI....det finns miljontals skor till FLICKOR i alla åldrar. Så rosa och så rött...
    Min Alle har 14 cm lång fot. Det vill säga 24-25 hmm Å det verkar västerås alla jäklans pojk barn ha.
    Var inne på alla affärer.... Ryns ja you name it. Tillslut ringde jag till min sambo... HJÄLP!!
    vi åt lunch och sedan gav jag upp sko köpandet för en stund och shoppade på kapphal ett tag.
    Men efter mkt om och men hittade jag ett par nike skor på stadium. Dock inte super nöjd med dem då dem är vita...
    Men alla andra jävla skor har nå rosa eller rött på sig....eller så är det puma skor super snygga i varianten. Barn med smala fötter...

SHIT!! Jag hade lust att gråta där ett tag och skita i allt... Men då Alexander svettats runt i vinterskor Generad så var jag illa tvungen!!

Jag fick iaf snällt åka bil till stan

NEJ LÄNGTAR VERKLIGEN TILL ER I MORGON OCH LUGN OCH ROOOOOO!!
    (så gott det går med ett gäng as coola tjejer)

• Tania

Är det typ tennisskor han ska ha?

maria1978 skrev 2008-04-25 17:59:34 följande:
    Vilken H-vetes jävla dag jag haft... Å det var det ingen lek...Det började med att jag skulle inhandla skor till Alexander. VET NI....det finns miljontals skor till FLICKOR i alla åldrar. Så rosa och så rött...Min Alle har 14 cm lång fot. Det vill säga 24-25 hmm Å det verkar västerås alla jäklans pojk barn ha. Var inne på alla affärer.... Ryns ja you name it. Tillslut ringde jag till min sambo... HJÄLP!! vi åt lunch och sedan gav jag upp sko köpandet för en stund och shoppade på kapphal ett tag. Men efter mkt om och men hittade jag ett par nike skor på stadium. Dock inte super nöjd med dem då dem är vita... Men alla andra jävla skor har nå rosa eller rött på sig....eller så är det puma skor super snygga i varianten. Barn med smala fötter... SHIT!! Jag hade lust att gråta där ett tag och skita i allt... Men då Alexander svettats runt i vinterskor  så var jag illa tvungen!! Jag fick iaf snällt åka bil till stan NEJ LÄNGTAR VERKLIGEN TILL ER I MORGON OCH LUGN OCH ROOOOOO!! (så gott det går med ett gäng as coola tjejer)
  • solstraalen

Nu har vi eventuellt hittat orsaken till Josefs humör.

HAn åt ju pencillin tills för 2-3 dgr sedan och under tiden han åt den var han skitglad verkligen tills den tog slut å han vart sur å ledsen å arg igen.

Efter mkt slussande hit å dit fick vi till slut tid till öronmottagningen på ackis idag och dom gjorde rent öronen å kunde utan tvekan klargöra att Josef har dubbelsidig öroninflammation trots 8 dgr med pencillin.

Så en ny kur nu och blir han inte bra blir de starkare medicin.

Så ev kan han ha haft ont i öronen mer eller mindre hela livet som de verkar, läkarn sa att han inte kunde utesluta det..

Å man ska tillbaka till läkaren 3mån efter öroninflammation, men han sa att  förmodligen, ganska så säkert så har Josef redan fått en ny öroninflammation innan de  3 månaderna har gått..

Så vi får se, pratades om rör sen eventuellt om de visar sig att han har problem med öronen.

Tänk om han haft ont i öronen i hela sitt liv!!

Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-04-25 17:33:15 följande:
    smarrigt värre!

Jasså var de tomt i lagret.. attans..=( men nått hitta du du kan hälla i dig va..=)
  • Vos

Idag har vi varit iväg och shoppat som fan
    Massa saker till husvagnen och en ny cykel till mig
    *stolt*

Föresten så har gubbens dator pajat så vi delar på min ikväll.
    Kanske inte kan vara med om det blir maraton

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Vos

Nu ska jag bada Robin sen ska jag tona håret och färga mina ögonbryn.
    Och kanske packa lite....
    Jag åker ju kl åtta imorgon bitti

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Små silla simmar i stim