Små silla simmar i stim
men å andra sidan är ganska frussen av mig.. fryser typ jämt..
och du är kanske varm du.. du är ju preggo .. hi hi... =)
här har vi då inte haft nå underbart väder dirket... =( solen kikar fram ibland bland alla moln där uppe...
Hämtade Towa på dagis.. sen var vi ute i parken och lekte och gunga...
Sen kom Wille och pappa M ut och oxå å va me.. sen åkte vi o handla lite och lalla runt..
nu väntas de på riset ska koka klart...
Towa har beställt ris & fiskbullar....
ha haa...
Imorrn väntar jobbet för mig... *trralalalalaaa*
jaa nu skiner solen här hos oss på kvällskvisten..
Det blir säkert en fin dag imorrn.. bara för att jag ska jobba... blattanblej vad trist då... =(
nog för att de är skoj att jobba när man väl är där... men ibland tänker jag att varför jobbar jag när ag egentligen inte behöver... jag är ju mammaledig...
men vad gör man inte för sina jobbarkompisar!
cool Sam!!
Wille står oxå helt på egen hand... ända till han kommer på att han gör de! då börjar han lipa och sätter sig ner på rumpan... hahaa..
JAg och Towa skulle titta på sjukhuset nu halv 8.. men nu har hon visst somnat här lutandes på min arm... hi hi.. trött liten tjej idag... 
Hoho......
he jhoppla alla glad i vårsolen som skiner så fint idag!
Den dagen har jag orat mig me att vara på jobbet inne... =( dock så trist...
kommit hem.. vinka hejdå till i dörren till M som stack iväg och fiska..
Fixat mat till barnen...
donat och plockat i och ur diskmaskinen..
Gjort kaffe och slagit ner rumpan här...
hi hi...=)
Varför sover alla så tidigt jäämt???? nuförtiden..
jag blir ju alldles alena kvar här jue..
de är inte som förr i tiden.. *snyft*..... 
morrn..morrn..
uppe me tuppen??!? njaa inte så fasligt tidigt gick vi imorse... kvart över sex trorjag wille vakna..
Satt där i sin säng så söt.... och ena armen ur pjyamaströjan.. hi hi..
mamamamamamamama sitter han på morgonen... kan de vara mamma tro?
sitter här och drciker en kopp kaffe och försöker få Towa kliva upp... hon vill inte riktigt de... strax säger hon...
Jobbet sen idag.. igen..
Hej hoppla!
Äntligen hemma igen.. jobbat... eler änltigen.. jag kom inte hem nu.. kom hem a kvart i 8..
gett mina kids lite tid innan de stupa för John Blund..
Och innan de är dax för jobb imorrn igen.. sen hem..svira om och sen väntar ju 3x30-årspartj...
Idag fick jag äran att dricka en kopp kaffe i sällis av Alma & Alle och deras mammor innan jag börja jobbet..
Och innan de utträttade lite ärenden..