• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Calylite

men GE MIG! asså dhaaa, ghaaa, glöm inte mig dååårååå allå elle!

Vos skrev 2008-04-27 21:52:08 följande:
    Lagt in mina bilderMen fixat ett gästlösenfråga mig så får ni lösenför många fjortisar inne
  • Donna69

kul......jag hade fan hoppats på kvällsmys men NÄÄÄÄÄ

LIGG O SOV NI!!! precis som att ni inte e' utvilade idag lixom *muttrar*

• Donna69

tack snälla ni underbara för en ljuvlig dag/natt/morgon!!!
    så här skulle vi kunna göra varje helg!! *fniss*

speciella tack till;

Tania;
    för bästa tårtorna, sång-underhållning, all sightseen (stavning??)

Maria
    ;
    ASG för att du är du!!! o för att du fixa päronens hus!!!

Jane
    ;
    för att du ser mig, för att du kom o joina mig in das raggarcar!!!! *kärlek*

Madde
    ;
    för att du är du. Du + maria = värsta bästa mixen!!

Theresa
    ;
    för att du bjöd på din kropp *asg* o för att du älskar mig o bara mig (ELLER HUR???)

Brollan
    ;
    du är nu mer utsedd till sillarnas BRUUUUUUSSSSAN!!! *sagt med fet brytning*

Snuskdamen;
    som gav oss ljuvliga tips o ingående förklaringar på alla saker hon provat själv *asg*
    donna = happy
  • maria1978

Shit Donna vilket tack...rörd till tårar som värsta oskargalan tacket ju!!

själv har jag nyss kommit hem...
    Jag skulle ju ligga... (i soffan)
    Men jag fick ta ett besök till BAM istället med Zeb. Astma kids som man har.... Å det är ju alltid lika kul vilken dag i veckan det än är... Väntande timme ut och timme in. Men vi fick dock toppen servis.

Så nu sitter jag här... lyssnar på mina barn.... Ska sitta uppe en sväng för att se så det ordnar till sig med Zeb. Annars blir det betapred som skall ges... Bra med meduzinus hem måste jag säga...

jag ska kolla in lite mer bilder nu.... shit vågar man sig in i sillar albumet eller??

WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

TACK DONNA DONNIS FÖR ATT DU ÄR COOLAST I STAN.... Vilken stan vi än är i....

• Donna69

mäh! kunde inte zeb tagit det dagtid?? *fniss*
    skoja bara.....
    skönt att hjälp finns

ja du maria, jag kände hur jag stod på galan o tacka er alla med darrande läpp o en massa LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV i tankarna!!!!

• solstraalen

Ni verkar haft de skoj, vad bra *massa avis*

Här hemma kämpar vi vidare med Josefs medicin.
    Han fick ju sin andra kur mot öronen i fredags, men läkarn trodde den kanske inte skulle hjälpa. Han verkar ha rätt för igår fick Josef hög feber, så ska ringa tillbaka till öron idag å se vad dom säger.

Jag mår dessutom som en gris. Jag hade våldsamt ont i "Matmagen" hela dagen igår å de kom å gick i kraftiga attacker. Aldrig haft så ont i magen på de där sättet förut. Kunde inte äta pga illamående å har sovit urdåligt inatt. Inatt började magen funka lite men jag har gått å (ursäkta) småskitit hela natten, säkert 10ggr.
    Så nu är jag helt slut

Svar på tråden Små silla simmar i stim