Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

stackars Robin då...

Jag hade i somras en riktigt illa ögoninflammation på båda ögonen.. och det var inte skoj.. =( sved, ömma, klia.. gjorde ont i ögonen..
    så de kan ju va därför han skrek om han har ont...

Hoppas han blir snart bra igen...

• madeleine78

Morrn..morrn...

Ämtlingen söndag.. LEDIGT!!

Solen skiner som tusan här...

Jobbade igår till halv 4.. hemma ca 16:10 svirade om och var på tillställning kl 17..
    Det var himlans väldigt trevligt!
    De hade gjort supergod mat!! Räcka ut tungan smarrigt värre....
    Drack och åt och hade de hur bra och mys som helst!

tralalalalalaa....

SKa nasrt åka till mina älskade pluttar... har iinte sett dom typ sen i fredags kväll..=(
    Idag blir en dag i solen...

• madeleine78

Ållah!!

JAaa vilken underbar dag de har vart idag....

Vi har oxå vart ute dagen lång... vilket de flesta tycks vart... så härligt så!
    Vi har cyklat... cklade oh tittade på fåren som fått killingar... =) så söta så små vita bollar med rangliga på tok för långa ben.. hi hi...
    Setat i parken jag och pappa.. medan Towa lekte och hade sig..
    Wille sov i 2 ½ tim i vagnen... så skönt hade han de..
    Resten av dagen har jag typ degat i en brassestol på altanen bäst att börja jobba på den kommande brännan inför beach 2008 .. (eller var de kanske 2012 ) hahaha...

kom hem till kvällen för att lagom hinna säga bye bye till arbetande papsen som drog iväg till jobbet på hojen... Nu är de vår!!! hoppas de fina vädret håller i sig!

MAria my dearest! hur är de med mig vadan detta inte mår så bra??

• madeleine78

Jag håller med sessan Donna.. klart som fan de är tråkigt att sova! man kan ju missa någé  helsspännande om man sover.. 

Fast just i kväll är jag nästan villig att missa.. ska nog ta en lur tidigt ikväll.. =)

• madeleine78

tidigt för att vara mig då... hahahaa...

• madeleine78

tu som fan för mig att jag inte har nån panna o vänta på... då hade jag fan tagit fram sovsäcken och gått o lagt mig i sängen me den.. *asg*

• madeleine78

Hoho....ooooooooooooo.....???

Was machen si alles?? Räcka ut tungan

• madeleine78
    Vos skrev 2008-04-21 21:39:05 följande:
    Jag gör inte ett skit.HAr tråkigt som bara denVill du roa mig????
    absolut! just tell me what to do?? Räcka ut tungan
  • madeleine78

morrn morrn..

Ännu en underbar dag..

jag älskar när solen skiner och man kan vara ute... jag blir så glad av de...

Svar på tråden Små silla simmar i stim