• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Tania
    maria1978 skrev 2008-04-29 13:35:27 följande:
    Godmorgon *2 Här har det sovits...Vaknade av Alleballe 06:15 då kröp han upp med sina nya Tania skor (som dem nu mera heter) och ville ha hjälp!!Shit....Tror Donnis haft nå snacke med Alleballe med?!! Vi fixade oss och väkte dem andra två. Sen bar det av till daigs/skola innan frullen. Sen åkte Nicke till jobbet och jag cyklade hem. Men shit...det börjar bli bra jobbigt att cykla...   20 dagar kvar nu!!Sen ät jag frulle... Sen somnade jag i soffan och vaknade nyss... Ska duscha och kasta mig på cykeln för att hämta kidsen... Skönt att vara lat.... Dock hoppas jag inte dem har blomjord på våran ica...kan man lossas att man inte ser den då... Å så måste jag ju ha bärsa med... NEJ!! fy!! får nog ringa mina havy polare orka stå på systemet i morgon!!
    Hahahahah Tania-skorna!
  • maria1978
    mrsbygg skrev 2008-04-29 13:39:48 följande:
    maria du är galen!! jäkla hurt bulle å cykla! en annan orkar fan inte resa sig från stolen haha..Va hos bm idag...sf-mått på 31.....*gulp* har en stor bäbis i magen, ligger på tvären gör den oxå..måste ta och stacka om tillväxt ul nästa besök om sf-måttet fortsätter stiga i denna takten..
    *skrattar*
    Du får önska dig en cykel...allt går så mkt smidigare då...
    Min bm hon ringde mig idag hon... Hon strejkar ju så jag tyckte det var sött att hon hörde av sig iaf. Nästa tisdag skall jag dit (då dem skyddsarbetar för oss gravida då)
    Du är lika stor som jag i vecka 30... *skrattar*

Har du kvar nå dellicatosar då??
  • maria1978
    Tania skrev 2008-04-29 13:39:57 följande:
    Hahahahah Tania-skorna!
    JA!! Tania skor....du kanske kan fixa ett par till Jane med...
  • Donna69

så, vart i skolan o jag är antagen till höst-studier!!!

wiiiiiieee

• mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-04-29 13:48:21 följande:
    *skrattar*Du får önska dig en cykel...allt går så mkt smidigare då... Min bm hon ringde mig idag hon... Hon strejkar ju så jag tyckte det var sött att hon hörde av sig iaf. Nästa tisdag skall jag dit (då dem skyddsarbetar för oss gravida då) Du är lika stor som jag i vecka 30... *skrattar* Har du kvar nå dellicatosar då??
    jag är juh i v.30 nu hehe...
    det är typ 3-4cm över medel..
    är större nu än va jag var med sam, så jag har en stor bäbis. hon kände det oxå..

joda har dellisarna kvar, hela två kartonger! jag har för övrigt bara ätit typ 4 st resten har sag aå jonas snattat!
  • Vos
    Donna69 skrev 2008-04-29 14:13:55 följande:
    så, vart i skolan o jag är antagen till höst-studier!!!wiiiiiieee
    Grattis

Vad ska du plugga då?
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Vos

Hej alla glada

Vad gör ni?
    Jag har precis sovit i soffan en hel timme!!!!!!!
    skulle bara vila ögonen när Robin somnade
    Grannen väckte mig så jag är helt borta nu Haha

Annars har jag haft trevligt med mina kompisar som varit här och lunchat.
    Nu väntar jag på att PE ska komma hem så jag kanske kan få lov att åka till Hönö och kolla efter nåt att ha på mig på lördag.
    Men han har säkert nåt han ska göra så jag får åka imorgon med båda barnen istället

Tania fixar du skor eller

Jag skulle vilja ha ett par sånna där korta brallor high water eller vad det heter.
    Jag såg ett par på Lindex men dom hade bara röda i min storlek och jag ville ha vita.

Jaja jag kommer på nåt

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • mrsbygg

jag sitter å oroar mig för att få stor bäbis. hoppas bara inte måttet blir allt förmycket större tills nästa gång...

sen funderar ja på va sjutton vi ska äta för mat...humf...

• Tania

Jane... hahah... vad har du för mått på foten hahaha!!! 

Nä skämt åsido
    Jag har precis städat i köket och Melle dammsög. Vi ska käka kycklingwok ikväll.
    Kycklingfilé, röd paprika , purjo,  minimajs och vattenkastanjer.
    Eller så är jag lat och värmer fiskbullar med minutmackisar haha ha....
  • mrsbygg

synd att man inte äter fiskbullar, för d hade juh gått fort som fan...

ingen lust att laga mat..fan...måste fixa disken oxå...

Svar på tråden Små silla simmar i stim