Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

eller bara om nån vill hitta på nått i veckan?

• mrsbygg

jag har vart vaken hela tiden..inte pallat skriva nått...
    helt slut..

jonas ska iaf ta ledig från jobbet idag å imorrn så han tar sam...så jag är typ ledig...
    ska ja hitta på då da?

• mrsbygg

nä hotell har ja int råd me..tråkigt å ligga där själv oxå..hatar å va själv..

sam mår la som vanligt...han har la skitit vatten ca 10 sen igår kväll.
    han har bara små spytt men inga kaskader iaf! så d måste vara medicinen han reagerar på. måste ringa å få tag på nå läkare oxå...

• mrsbygg
    Tania skrev 2008-03-10 06:56:10 följande:
    Jag är gärna på om jonas kan ta ungarna även på fredag...
    och om sam inte blir sämre vill säga..
  • mrsbygg
    Vos skrev 2008-03-10 07:01:51 följande:
    du får sova på soffan då iställetBajsar han ofta nu då?Varje gång han äter eller?Stackarn....Ja du får ringa sjukhuset och få prata med nån.Kram.föresten tänkte på det igår, hur är det med ögat nu?Ni skulle ge medicinen längre nu eller?
    haha soffan hjälper inte hör juh allt endå!
    han bajsar hela tiden oavsett om han ätit eller druckigt elelr inte...

Jo ögat är bättre, man har juh fått andra slags droppar efter som han har stafylokoker i ögat...
    och dropparna ska vi ge så länge han har kvar symtom sen när det har försvunnit skulle vi ge yttligare två dagar...
  • mrsbygg

sitter i chock.....karln städar å har hand om sam Förvånad

ska gå å ringa mamma å se va den tanten gör för nått..

• mrsbygg
    madeleine78 skrev 2008-03-10 09:52:34 följande:
    ållah pålla pinglan... Vad skojsigt de blir.. 90 barre liksom..=)ALltså hörrni... jag måste fråga er... Jag har en kompis som gärna vill bli preggo... och i fredags gjorde hon ett test som visa ett superdupersvagt blått plus.. typ tunt som en tråd.... =)igår gjorde hon ett som visade minus... och imorse likadant...? hon ska ha sin mens idag... ??Hur kan de komma sig att de första visar nått slags plus och resten inget???
    antingen fel på testet eller tidigt missfall.....

bästa är att vänta några dagar efter beräknad mens innan man testar!
  • mrsbygg
    madeleine78 skrev 2008-03-10 09:57:46 följande:
    ja tror mer på fel på testet ja.. för om de är ett missfall så är ju hormonen fortfarande kvar i kroppen en tid efter..grejen är att hon har ju fortfarande fått sin mens än heller så... hon är så ivirig att hon inte kan hålla sig heller.... hahaha...
    jo...men är det ett så pass tidigt så försvinner hormonerna fort!

hoppas på att d inte kommer nå mens!
Svar på tråden Små silla simmar i stim