Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

Calylite skrev 2008-03-09 12:28:36 följande:
    äsch var inte så petig nu ja var å festade hela natta så då får man sova länge
    jasså minsann... de är till att ha övergett oss här.. för en kväll på galej.. Gråter

Hoppas du mår som du förtjänar idag då.. =) hahaha...
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-09 13:06:44 följande:
    HejJag har sovit på soffan för andra gången idag Härligt.Nu ska jag åka och hämta Victor hos mina föräldrar.Vi hörs ikväll Madeleine: tror du jag var trött igår när jag inte fattade hur gammal du är ??????HAHAHAHA
    hahahaha... JA ! klura på den du..
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-09 19:19:54 följande:
    Ska försöka.... Vad gör alla ikväll?????????????Dött i alla trådar...Jaja, då är det nog meningen att jag ska ägna mig åt något annat än datan

här är jag ialf...
    sitter mest och glor.. de verkar mest dött överallt.. och inget att se på tv:n heller.. =(
    haft en bra dag idag??
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-09 19:36:13 följande:
    Ja, jag är inte ensam Ja min dag har varit bra men Victor har kommit in i "varför" åldern "Mamma.........varför hoppar delfiner?""Mamma..........Varför är havet blått?""Mamma.........varför år havet salt?"osv osv osv osvBläääääääääääääääHur har din dag varit då?
    aaahh....
    Känner igen de där...
    Towa hade en sån period för ett tag sen... och då var de bara mamma...vet du?? mamma varför?
    om man då svarade jag vet inte.. så svarade hon mig alltid, men mamma! om du säger vet inte då vet ju inte hjag... eller joho.. de vet du visste...!
    då skickar jag henne till hennes pappa och fråga... hahhaa..
  • madeleine78

Ooojj  jag glömde!

Jo tak min dag har vart bara bra.. slappa, softa.. vart o käka mat, fikat och lekt hos min mamma o pappa...
    och nu är jag lite iriterad på mig sjlälv att jag inte åkte iväg och köpte nya badkläder idag som var min tanke imorse när jag vakna.... Skrikandes

• madeleine78
    Vos skrev 2008-03-09 20:03:17 följande:
    Jag har en förkyld Robin här som somnat så gott i sin säng men vaknade igen nu och bara gallskrek!!!!Inget hjälpte så jag fick ta upp honom hit igen och gungar honom nu i babysittern.Fan, jag hatar när jag inte får en enda stund för mig själv och jag hatar att PE är borta. Skulle behövt lite tid för mig själv just nu....ska du köpa badkläder????Ska ni ut och resa eller är det bara för att det är bra att haOooo Caly, webbkamera. Det har inte jag.....
    Vi går på babysim varje måndag...
    Towa har sina lediga dagar då oå så då badar vi alltid allihopa.. vår baddag kan man säga.. så tyckte jag de skulle va skoj att ha...
    Ocj jaaaa ut och resa ska jag oxå.. om sisådär 255 dar el nå.. hahhaa....
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-09 20:08:03 följande:
    HAHAHAHAHAHAHAMin svåger ÄLSKAR Carola och nu hotade han med att flytta utomlands för att hon åkte ut När de åkte ut sa han "helvetes jävla skit" Sen gick han på en promenad i regnet.HAHAHAHASkrattar så jag får ont i magen.
    Haaahhaaa!!
  • madeleine78
    Oj vad många dagar... var ska du resa då?

Men ska jag faktiskt ut o resaom ca så många dar.. då bär av de till thailand...
  • madeleine78

jag är med här...
    Nyss vaknat... tagit en liten lur a´la ca 2 tim på soffan.. men py pan!! så skönt!!!
    Det hade jag förtjänat.. =)

Svar på tråden Små silla simmar i stim