-
nämen har ni den låten där uppe i landet ocksåTania skrev 2008-03-10 21:58:34 följande:..jag bjuder dig tre rum och kök...... kokkooo.....
-
Fan va ni är söta darlings
Jag har typ 20 stycken poäng men va fan det är bara att köra på
jag har ett välling paket från nestlé Elin...alltid nåt
Jag har vart iväg och tupperwareat och sålt massa plast...
Men nu ligger kidsen i sina sängar men ingen av dom sover. Molly sätter ju sig bara upp i sängen hela tiden...men men hon läggar la sig ner när hon blir trött(are) -
Jävlar vilken skillnad!!mrsbygg skrev 2008-03-11 21:51:44 följande:Så la in några kassa bilder med mobil kameran tar bättre imorrn! men nu ser man frillan iaf, men färgen ser konstig ut hehe...vet inte om länken funkar..annar gå in i mitt galleri å kika under "nya frillan"www.familjeliv.se/hem/mammab/galleri.php...
Men otroligt snyggt asfräscht -
HOla babes,....jag har vart frånvaranade ett par dagar...allt för min sladds skull ja ni vet,...ööö
Albin har magsjuka iaf tråkigt som fan
och Molly satt och åt ihop med katterna i en grötskål alldeles nyss så om hon spyr så har jag inte riktigt koll på anledningen...noll koll
Jane jag ringer imorgon ska försöka ta hand om min sobn tänkte jag
-
men my god va är det för b kids vi har pluppat ut dom är ju sjuka hela tidenveronicaq skrev 2008-03-16 18:02:04 följande:hej 'jag har vart väck! första dagen hemma sen torsdag! skönt att komma hem o softa!hoppa sni mår bra!ja låg på sjukan me tiger fre-lör.. han fick världens magsjuka o kaskad spydde (spruta ur både näsa o mun) och bajsa som fan.. så han av uttorkad etfer 1½ dygn.. fick sova över på ackis isolerade med dropp...nu e de lite bättre.. han bajsar fortfarande.. o är trött hela tiden men bättre iaf...ja de va mina kuliga nyheter va har hänt här dåJAG HAR SAKNAT ER!!!!!!!!!!!!!!!
Gött att han mår bättre iaf
Vi har också haft magsjuka fast mina barn spyr en gång var sen är det bra...fan andra gången i år vi har lyckats dra på oss det
Jag som trodde du hade ansökt till frusna män söker och va å spelade in uppe i norrland
-
goddag flicks idag har jag vart ute i snön och härjat inte för länge för molly tyckte inte snö va skitkul att ha i ansiktet och överallt....
nu ska jag bryta min diet och baka en kladdis för jag är grymt godis sugen
FAN -
wohoooo hejja sessan!!!Donna69 skrev 2008-03-17 15:52:12 följande:en påse godis o in på rummet. lås igen med 7 lås...asgviktoria sover - igen!!!!!!!o för er som vet sen innan ang sessan mage.....idag kom det!! överallt! mage,ben,ryggjaaaaaaaaaaa!!!!!!viktor bytte o jag stod o pussade henne med tårar i ögonen...töntigt va?min prinsessa....
Inte alls töntigt...mammigt det är sånt man gör
-
men jag kom på att jag kommer ju må piss om jag äter den så jag skiter i detmadeleine78 skrev 2008-03-17 15:56:23 följande:men jässes!! skit dig oxå! och frestas så där.... -
ohhh jag vill msnaDonna69 skrev 2008-03-17 16:00:07 följande:YEEEEEEEEEEEEEEY*raderar tråden*nån som villmsn:a??? jag har en fundering -
haha när jag kommer och hälsar på dig ska jag baka med mig ett gäng så kan vi sitta och möla i oss allihop och supa oss drägg!!Donna69 skrev 2008-03-17 15:57:47 följande:RULLIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FRESTA MED VAD DU VILL MEN F-N INTE MED KLADDKAKA!!!!*rusar genast o startar en dissa-rullis-tråd*