Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Små silla simmar i stim

Vos skrev 2008-03-27 05:55:51 följande:
    Nej, men var hon så jobbig igår kväll??? usch, men sover hon på nätterna eller får du gå upp massa då oxå?Jag har ju tur nuförtiden med Robin.Han somnar runt halv åtta och sover jättebra hela kvällen men sen på natten är han skitjobbig. HAr nog varit uppe femton ggr inatt och bara stoppat in nappen....Men jag är sååååååååååå pigg nu för jag var så duktig igår.Jag skickar alltd kärlek till dig gumman.Det är ju du som gör att det är okej att ha en unge som vaknar kl fem VARJE morgon
    haha va söt du är.....

tack o lov så sover hon hela nätterna så jag ska inte klaga, men just igår va ASA jobbig.
    min rygg pallar lixom inte o konka runt på henne 24/7

ikväll nattar nog viktor, han tog ett extra pass 21-01 så jag hoppas han tar henne innan *yeeeey*
  • Donna69

imorgon fyller morfar år....är så rädd o glömma't så ni får påminna mig!!!

• Donna69

just d, höll på o krocka igår.....satans lastbilar som kör som idioter....

jag kom på 70-väg o skulle gääääza (moget va? haha) upp till 90. till vänster står en lastbil med släp o ska köra ut....o idioten gör det.....när jag är bara en liten bit ifrån!!!!!!!

jag såg faktiskt inte när han började rulla ut utan det va viktor som sa det, jag såg bara när puckot va halvvägs ut i körbanan. snacka om att få tvärnita!!!!!!!!!!

kan ju säga att jag grät duktigt på väg till viktors jobb!

Låter kanske inte mycket för världen men det va exakt samma scenario som när jag smällde med just en lastbil........därav paniken...

• Donna69
    mrsbygg skrev 2008-03-27 06:17:01 följande:
    morrn.....dumma unge å vakna hela tiden....Han va sååååååå trött igår ikväll för han inte hade fått sovit ordentligt på dan (saga hade tråkigt så hon smög in utan att fråga mamma å väkte sam å satte sig å lekte med honom)..Så han började grina å tjura redan vi kl 18 igår...gisses. D va kämpigt höll han vaken iaf till kl 19:30 då gav ja upp å gav han flaskan å han slockna på 1 sek.Sen vaknar han 00...äter å ja lägger honom igen. jag lyckas somna om trots hans gnäll. vaknar 01 då han är riktigt förbannad. ger han en till flaska å han blir tyst. tillslut somnar han om runt 02...sen upp å hoppa kl 05 D kan den ungen glömma så han fick sin mat, sen satte ja ner han i sängen igen å ja slumra om sen 06 börjar han gapa då har han tröttnat. så då är d bara å gå upp...Nu tänker ja inte vänta på provsvaren längre. idag tnker jag ge honom fast föda. får se hur det går. Sen hoppas på att han sover bättre inatt....
    herregud!!!!!!!!!!!
  • Donna69

ärligt talat så är jag inte så insatt i nåt pyjamasparty?!
    Det diskuterades antagligennånkväll jag inte va med.....

• Donna69

vikan nog ordna det på nåe vis....

vart ligger placet?? svårt o hitta?????

msn???

HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA

• Donna69
    maria1978 skrev 2008-03-27 14:07:17 följande:
    Vadå ska ni snacka på msn när jag inte är hemma!!*storbölar*
    jag hånglar bara upp theresa lite i smyg. men säg inget till nån....*fniss*
  • Donna69

han ska kolla möjligheterna...

risken finns ju annars att jag kan åka när han kommit hem,men då är ni i full gång plus att det blir så j-vla sent iom att jag ska försöka hitta osv.

o ja,ni vet hur jag ärmed nya konstiga ställen!

Svar på tråden Små silla simmar i stim