Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

mrsbygg skrev 2008-04-27 20:58:50 följande:
    hej mina underbara!! jag får försöka hände på tills sthlm i juni ist! försöka gå igång en förlossning hehe...nu ska ja titta på sagas nya barbie film som hon köpte idag haha...woho....pöss på er!!
    SKa du tjyvkika utan henne.... ajabaja mamma..
  • madeleine78

Hoooho...
    Vad gör alla...??

Jag själv har bakat chokladrutor.. hängt upp tvätten.. gett Wille nappen typ 100 ggr...
    och nu ska jag slå in paketar.. *fniss*

• madeleine78

Go´morgon..porron!!

Härlig morgon!! sjunigt och öppnat paket... vilken min.. hi hi.. sån söting...

Här är alla vakna.. donar och står i me lite av varje på morgonkvisten... =)
    Trist väder har vi å... =(

Aahha mammab. jag trodde du kollade ensam.. tänkte Saga sov när klockna var så sent..
    tänkte kanske man inte ser på barbie i smyg... ha haa..

• madeleine78

åååhh glöme säga Doonis för de vackra orden...

• madeleine78

Hålla hallå...

kalas dagen lång... och nu är de finaly till ända.. snart sussar Towa ovaggat vill jag lova..

Hon säger tack för alla gratulationerna...
    Hon har haft en toppen dag idag! och är å nöjd me alla sina presenter.. =)

imorrn ska de jobbas en sväng... *s*

Donna gillar du inte rosa??

• madeleine78

men vad sjutton gör alla!!!?!?! hooohooo...?

• madeleine78
    Donna69 skrev 2008-04-28 22:00:57 följande:
    madde -vaddå rosa??
    skrev du inte tidigare idag att du fått ett rosa kuvert?
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-04-28 22:15:06 följande:
    jaha!!! jo!!!!jag fetgillar rosa men vart fan skitig i brallan när man inte vet vart det kommer ifrån!!!men jag tackar inte nej iaf!!!
  • madeleine78

morrn..morrn...

Vilket härligt väder vi har..=) bara flr att jag ska jobba... =( lär bli en skoj dag idag.. dan före valborg... för att inte tala om imorrn... *ggrrr* men då jobbar inte jag... haha aha....

Vart ute på morgon promenix ja.. Towa skulle promt åka sparkcykel till dagis... hmmm.. ja vi kom ju fram ialf till slut...
    Idag blir hon blir hon firad på dagis... hade me glass och maränger och jordgubbssås hon skulle njuda på..

Svar på tråden Små silla simmar i stim