Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

hej halloj...
    hemma igen efter en dag på jobbet.. då hade vi och göra vill jag lova massor av folk tror nog att vi har stäng imorrn ... men vi hade personal för en vanlig tisdag som vanligtvis är ganska så lugn...  puuhh...

Wille har oxå 7 tänder.. haft de länge nu.. tandinvasionen tycks ha avstannat för ett slag..

JA MARIA!! jag håller med om bilstolen!! fan va idioter de finns..

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-04-29 20:54:19 följande:
    ÅÅÅÅ MADDE!!Hörde ryktas om att dem behöver dig på jobbet imorgon med *skrattar* Ja hellegud...Men i den där omröstningen var den ändå ganske många som väntade "rätt" så länge...
    aahhh de behövde de.. men näää de fick dom inte!
    vem sa de??

jaaa.. men jag blir så irriterad när folk inte fattar bättre... de flesta tycks tro att de handlar om kilon som barnet ska väga innan man vänder dom...
  • madeleine78
    maria1978 skrev 2008-04-29 20:58:42 följande:
    Vadå??
  • madeleine78

aahhaa..  då ä jag med...
    men M jobbar så de går inte... skönt för mig ialf *fniss*

Jag kanske har lust att traska till stan.. elle nä jag vet inte.. kanske solen skiner..
    Vi ska på 4-årskontroll och wille pille vägning imorrn..
    Fas nu när jag tänker efter så måste de blitt lite fel.. för när mn bvc-tnat bokade 4 års så sa hon att då kan vi ta wille 10 mmn kontroll samtidigt.. men de blir ju fel! han blir ju bara 9 mån..hmm..
    aja .. de visar sig väl..

• madeleine78
    Donna69 skrev 2008-04-30 06:26:09 följande:
    WTF!!!???madde??
    Yes!!

eller....*gäsp*
  • madeleine78

hmmm....

ja va sjutton.. pappan i huset jobbar ju så jag fick ju snällt lov att gå upp me wille i ottan.... haha...  annars gör han de jue....=)

lite morgonkaffe kanske, innan de är dax för en lur till? *fniss*

• madeleine78

GOd morgon! igen... *fniss*

Vi tog en liten lur på soffan jag & wille.. sen vakna Towa oxå.. och så kom pappa M i huset hem..
    Så nu har de ätits frukost och druckits kaffe...

Och ingen sol... *snyft* så typiskt jue... Gråter men..men..

Svar på tråden Små silla simmar i stim