• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-03-12 06:34:20 följande:
    så, datorn höll visst på o uppgradera...snacka om panik-känsla!! no fl till kaffet?? nubörjar lill-skiten jämra sig oxå.....blääää *häller i mig kaffet*
    min lill putte har vart uppe redan o lekt av sig en sväng.. och sover nu igen...ZZZZzzzz
    önskar jag kunde gå o lägga mig jag å... men då är jag mer död än levande om timme när den stora ska upp... ZZzzz
  • Donna69
    madeleine78 skrev 2008-03-12 06:38:20 följande:
    min lill putte har vart uppe redan o lekt av sig en sväng.. och sover nu igen...ZZZZzzzzönskar jag kunde gå o lägga mig jag å... men då är jag mer död än levande om timme när den stora ska upp... ZZzzz
    ja, ibland är det f-n värre att lägga sig denextra stunden än att sitta uppe....

snart fårvi ta ett allvarligt snack med jane,det här håller inte hahahaha
  • madeleine78
    maria1978 skrev 2008-03-12 06:47:41 följande:
    Godmorgon Girls
    GOD MORGON!!!
    Donna69 skrev 2008-03-12 06:46:16 följande:
    ja, ibland är det f-n värre att lägga sig denextra stunden än att sitta uppe....snart fårvi ta ett allvarligt snack med jane,det här håller inte hahahaha
    JAaa var sjutton håller hon hus...
  • Donna69
    maria1978 skrev 2008-03-12 06:47:41 följande:
    Godmorgon Girls
    HEEEEEEEJ
  • maria1978

Jag försöker få arselet här ifrån så jag kan väcka Alexander. Som ska vara på dagis 7:30
    Pappsen ska cykla iväg med honom...men pappsen i den här familjen sover än...
    Sen är det Bm för mig 10:00

Hur ser eran dag ut då?

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-03-12 06:50:20 följande:
    Jag försöker få arselet här ifrån så jag kan väcka Alexander. Som ska vara på dagis 7:30 Pappsen ska cykla iväg med honom...men pappsen i den här familjen sover än...Sen är det Bm för mig 10:00 Hur ser eran dag ut då?
    skojsigt... min dag ser sooooovvva ut.. men jag tror inte Wille har samma planer som jag...
    han sov just nån sorts power nap a´la 10 min el nå.. Fundersam
  • Donna69

SOVMORGON kanske - vilket INTE är acceptabelt!!!Skrikandes

• maria1978
    madeleine78 skrev 2008-03-12 06:49:01 följande:
    JAaa var sjutton håller hon hus...
    Vadå nu hänger jag inte med är JANE borta eller är det för att hon inte är uppe med tuppen?? 
Svar på tråden Små silla simmar i stim