Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

hhahaa... jag tänkte slå till me att åka och köpa lite blommor till balkongen....
    MEN jag kan inte åka nånstans jue.. för jag har VINTERDÄCK på bilen! hahahaa...

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-05-01 12:40:16 följande:
     Jag tar intar staden med min familj för att gå första majtåg Grattis Thette Therra och Viktor Hunk!!!
    Alltås varför går man i 1:a maj tåg egentligen?
  • madeleine78
    Åttan skrev 2008-05-01 13:10:44 följande:
    Demonstrerar.. nu förtiden så vet jag inte riktigt men förr så var väl 1 Maj arbetarnas dag.. då dem fick göra sin röst hörd!
    aahh.. har ingen aning egentligen kände jag..
    demonstrerar vet jag ju .. men för vad liksom..

• madeleine78

BLÄÄÄKON!!! jag har oxå en tråkig dag... =)

Wiilleie boy är ÖVERALLT där man INTE SKA VA! *ggrrr*

Towa är ute på balkongen och donar medblommorna säger hon.. och åker motorcykel.. hi hi.. (en gul gungsnigel... färgen är lika som pappas ialf..)
    hahaha....

Nä jag får lov att tvätta vidare... *suck*

• madeleine78
    Tania skrev 2008-05-01 16:34:05 följande:
    Vi har köpt en ny telefon, fotbollsskor och benskydd till Melle och jag har tittat på bikini och gråtit en skvätt....Sen gick vi ut i lekparken mamma, jag och Melle.Nu leker mamma med Charlie och Melle åkte med min pappa till Maxi för att köpa ett fotbollsmål.Jag har också en pissdag pga mitt humör.Vill inte vara med min familj.
    men då.. vad vill du göra då?? de som lät så mysigt som ni haft de.. (ja förutom att du grät över bikinin då.. )

wille har badat.. han skiner upp som en sol och blir toksprallig(are) när man frågar om han ska bada...
    Towa hoppa i hon å.. och sitter kvar där än...

Snart kommer paps och hjälper mig byta däcken.. pappor är sååååå bra!!
  • madeleine78

aahhh thanx jo Maria.. jo jag visste nog egentligen... men gör de nån nytta egentligen?
    Snygg vlt-kändis...

• madeleine78
    Vos skrev 2008-05-01 21:03:36 följande:
    Damdidam dam damImorgon får ni klara er utan migvi ska till danmark över dagen så vi åker hemifrån halv sju - senast.Och är sedan tillbaka i gbg kl 18.Hoppas ni får en bra dag och att jag får en bra dag med
    ååh så härligt!

Hoppas du får en bra dag! med sol och massa mys.. familj och sprit..*fniss*

ni får klara utan mig å. jag ska jobba ja... =)
  • madeleine78

Men Tania.. prova kostar jue inget.. *fniss*

• madeleine78

men hallååååå dog tråden nu när jag kom...Gråter

• madeleine78
    Tania skrev 2008-05-01 21:40:22 följande:
    Nej men jag är ju shop-o-holic
    Attans.. men sån har dom inte alltid de... undangömda el nå...
    du fr leta i madrassen el nå...hahahaa...
Svar på tråden Små silla simmar i stim