Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Små silla simmar i stim

Tania skrev 2008-03-31 13:20:54 följande:
    WE LÖÖÖV VIKTOR!!!!! DONT WE??  
    tihi.....
    Vos skrev 2008-03-31 11:48:01 följande:
    Måste bara säga att jag är lycklig idag Älskar mitt liv just nu, min man och mina barn. ER Ville bara säga det.Puss

jag har oxå värsta LÖV-känslorna idag!!!!

promenixade med la familia till affärn, handla lite gott samt glass o gick hem...

fika på altanen o sessan i gåstolen. F-N vilken fart hon fick!!!!!! Lööööööv

• Donna69

vaaaaaaaaaaaaaaaaad

sådär kan du ju inte skriva!!!!

• Donna69

nattning snart här med...

lillplutt är f-n övertrött. har sovit en halvtimme totalt idag så det kanske är därför?

• Donna69

Grattis Caly!!!!!!!!!

jane.....jag hade världens utbrott igår, kasta grejer skrek o gapa...
    la mig vid 21:30 av ren surhet. trodde ALDRG jag skulle somna o sova hela natten!!!

stackars viktor, jag lämna den hopplösa ungen till honom o la mig, med pannan igång...suck..

idag blir det fjäsk på högsta nivå

• Donna69
    madeleine78 skrev 2008-04-02 06:49:45 följande:
    Hello..god morron.. good morning... hallå..hejsan....Inatt har vi sovit... hårt.. hahaha... Wille vakande till vid 3 snåret oh lät lite.. jag gick påtoa men när jag kom tillbaka så hade han somnat om.. och vi vaknade 06:15 då hade visst Towa kommmit o lagt sig bredvid mig.. Hmm.. hon hade försäkt väcka mig flera ggr säger hon... så då har jag verkligen sovit hårt om jag inte hört henne...
    liiiiiiiite trött gums???
  • Donna69

mamsen;

jane.....jag knäckte dig idag!? Trots att jag varit uppe sen FEM med sessan. vi vakna av att hon verkligen PANIK-SKREK. fattar inte.hon va likadan igår kväll o somna inte förrän 22:30. Tur att viktor va hemma...

nu frullar vi hela familia....hur ofta händer det? ASG

• Donna69
    här är det kaos så jag smyger från mobilen. Konstigt att jag bara kan skriva här nere?
Svar på tråden Små silla simmar i stim