Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

NEJ UT I SOLEN NU BRUDAR!!!

Vi måste ju bli hottisar brunbrända shicks till sommaren
    *mohhhhhaaaaaa*
    Jag hänger väl på tvättbjörnen ut idag!!
    (madde)
    Ses till kvällen då mina sockerpullor!!!
  • maria1978

Fy fan va du ljuger Thette vi har ju vist en egen SLUT DEM ANDRA uTE KLUBB

!!!!

Nu är jag hemma igen Vips sa det så var kl dax att hämta stora kids på dagis... Min Alleman sover och jag tackar för inbjudan med glass utan för moa och max. Men måste tyvärr tacka nej för jag vill inte...Orkar inte flänga runt med kidsen på staden en sådan vacker vår(sommar) dag.....
    Så vi stannar här på bjuris i en av parkerna eller på någon gräsplätt för att fika och låter dem springa fritt barfota i gräset....
    Men gärna staden en annan dag med er...

(kastar in en komentar glöm inte bort att jag och madde känt varandra i 16 år som bästa polers så att vi träffas ibland utan att medela hoppas jag är okey för er sillar)

Å Thette!!  vi eller jo vi hade glömt bort våran dejt med janette i hökåsen idag!! Sorry!!

• maria1978

sillar är inte människor vi är fån... :-d

• maria1978

Oj det skulle ju vara med stora bokstäver... Att vi är fån...

• maria1978
    Tania skrev 2008-05-09 14:46:40 följande:
    Det blev ingen dejt med Therre idag Det kom en polis och ringde på dörren.... sen var det bara att ställa in allt....
    vadå Polis??? vad har hänt...

jeskan: Skönt att det såg bra ut...nu gäller det väl bara att få dit din sambo?? Tror du att det kommer att gå?

Thette: istället för att du ska må illa kanske vi kan lossas att du känt oss sedan du föddes....

älskade Donna:  hur går det för farmor och allt...förstår verkligen att det är oroligt hos er. Du måste berätta för oss när du har det jobbigt...så vi förstår!!

Kram från  preggot som nyss kom in igen för att göra lite mat till familjen det är så synd om mig....
  • maria1978

Vos: Synd att husvagnen inte gick igenom...men du har väl en händig gubbe?? Han såg så ut iaf

Nu ska vi äta här!!

Får se om vi ses till kvällen.... för jag ska sloss i kväll!!  hammaren åker rakt igenom akvariet i kväll!!

• maria1978

Godmorgon ladys här har vi nyss vaknat jag och Allemannen.

Jag är inte en av dem där trista jag ska vara med min familjvännerna!! GLÖM INTE DET!! så ni tror jag lämnar Madde i stiket även då...

Min gubbe (26år) är på G till södertälje... DONNIS...där är det fett med syrianer!!
    Dem ska spela sesongspremiär där...

tania: du är ej förhård...det är faktist upp till oss som föräldrar att ta kontakten och fixa det bra för våra barn.... Tycker jag iaf. Sen om man själv är nyfiken som människa och vill själv som barn är det ju upp till var och en hur man vill göra om man har en mamma eller pappa som missbrukar och har psykiska problem.

du förrästen Tania...är lägenheten stor eller... ??? Å vadå för bra område... kanske någon som vill köpa av er

Jeskan:  härligt att han är positivt inställd så det inte är nått ni bråkar om. Skulle vara så trist då...

Thette: 

mammsen: jag älskar oxå att leka i sanden... kanske vi kan göra ihop någon dag!!

FRULLE BULLE BILL VÄNTAR PÅ MIG NU!!

• maria1978
    Donna69 skrev 2008-05-10 08:28:16 följande:
    södertälje!!!!värsta cooooola mörka placet!!! där har vi släkt! *fniss*fast skulle fan aldrig våga gå där ensam.....
    Det är sjukt mkt syrianer där.... Du och jag kanske skulle åka dit nästa match... Å bara spana lite blackboys...HAHAHAHAHHAAAaaaaa!!
    madeleine78 skrev 2008-05-10 08:45:51 följande:
    Maria my darling! sovit Gott.. nej mig kan man aldrig lämna i sticket... CK MARIA! hahahahahaa... *asg* jaha ja.. ska du och braja sol i en stol på bäckby idag??
    Jag har sovit sjukt dåligt...Det är ju så varmt Men nu ska jag iaf till träskfiskarnas hus och lapa sol som en galning....
    Ses här till kvällen... CK bruden kommer tillbax då... CK CK CK CK CK CK
    cykel stavas inte med ck...
    mrsbygg skrev 2008-05-10 08:54:21 följande:
    ohh maria jag som precis köpte nya hinkar å skit till sandlådan ska ner efter lunch och sätta oss haha...Jag svettas allvarligt bort, ja dör...blir så sjukt varmt här inne!precis fixat disken å snart ligger ja som en jätte svätt pöl på golvet...
    Har du inge skyrre du kan hänga för alla fönster och mörklägga hela ditt slott så det inte blir så varmt...???
  • maria1978

Så där ja....En hel dag ute... 9:15 till 18:55 å nu sitter vi här och lyssnar lite musik jag och Alexander...

Dagen har vart super...

Brollan och jag har legat i varsin solstol och solat. Han sina muskler och jag mitt fläsk...

Medans Alexander har badat i en liten pool och kommit och skvättit på oss när vi bett om det...

Mamma och Pappa träskfisk har servat med mat och dricka i mängder... skötit om sin trädgård. Precis som du Donna... klippt och fixat...

Shit va skönt det vart...
    Skönt att bli upp passad i mängder!!

Å förrästen så blommar den gula fina blomman så fint på bordet ute på altanen...Å MAMMA TACKAR FÖR DEN SÅ MKT TILL ALLA ER SILLAR SOM VAR PÅ SOVA ÖVER NATTEN HOS TRÄSKFISKARNA!!!!

CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK
Svar på tråden Små silla simmar i stim