Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

Vos skrev 2008-05-01 21:54:46 följande:
    Smyger in på tå och säger godnatt...Jag vill ha mat, är trött på soppa...HAHAHAHAHAPuss och kramJag tittar säkerligen in under kvällen i morgon
    Redan..? börja du inte idag? eller va de igår..? hmm.. minnet du vet... bra men så jäkla kort..
    vad var de för sort??
  • madeleine78

Hohooo.. här är jag ja...

Myckte rikgt Tania var de.. Idag har jag jobbat.... ganska trist dag idag.. menden tog slut till slut iaf.. hahaha..
    och nu är jag hemma alldles ensamen..
    barnen sover hos sin mormor & morfar.. Pappa M på jobbet....
    Och jag ska jobba imorrn igen...

Ja jag håller ju med dig maria angående politiken.. de behöver vi inte diskutera du ohc jag
    Jag är den grå massan så länge jag inte själv klagar... hahaaa.. me and Tania...
    Och jag hoppas du verkligen inte köpt en skateboard... hon kommer halvt slå ihjäl sig jue...
    då hon ärvt den där grovmotoriken av sin pappa... *asg*

Jaaahhaa... så vad gör alla då??

• madeleine78
    Tania skrev 2008-05-02 20:57:11 följande:
    weeeeeee.... jag kommer att bli såå snygg tack vare Elinor!!!!!!! Thanx babe!!!! 
    hahaha... toppen jue!!
  • madeleine78
    maria1978 skrev 2008-05-02 21:44:12 följande:
    Madde: Danne frågar om han får följa med på Towas kalas på söndag....Han ville oxå sa han!! Men jag måste ju fråga först....
    MEeehh behäver du välinte fråga! klart han får föla med!! (men M jobbar så han et och inte blir besviken..ASG)
  • madeleine78

MEn åååh Jane! vilken cool SÖTING!!

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-05-02 22:41:10 följande:
    Okey...ja han frågade ju så jag tror det inte spelar någon större roll..
    näää han är så välkommen så..
  • madeleine78

Hej hoppla!!

Jobbat en luhn dag idag med.. vi fock nästan massor gjort på jobbet oxå efter valborgs invadering...
    Sen åkte jag och hämta barnen..bytte bil till min egen igen.. men sommardäck på.. me lööve my dad...
    Gav mamma o pappa en flaska vin som tack för hjälpen med barnen..
    sedan for vi nästan hem me en gång och dumpade den lille kidden til sin pappa...
    Sen åkte jag och Towa och handlade lite.... och hem igen...
    Och sa hejdå till pappa M som for för att kolla hockey med sin pappa o bror

Så här sitte rvi och slappar lite..

Imorrn vankas de kalas..

Svar på tråden Små silla simmar i stim