Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

hooohoo..

Tania vad har du gjort som är så död??

Idag har vi kalas dagen kång känns de som...
    Towa hade kalas för sina kompisar idag.. lek och stoj..lite bårk och lite så.. som sig bör..
    Sennär de var över och det var kväller så kom min mamma & pappa för att gratta de andra födelesdagsbarnet..
    Vi käka mat och sen lite kaffe o glass på de..

Mormor hjälpte Towa att bädda med sitt nya påslakan hon fått i present idag av Maria,Danne, Zeb, & alle..
    Som hon tyckte var de allra allra bästa presenten..
    sÅ nu sover min spidertjej sött....

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-05-04 20:48:05 följande:
    Glöm inte Nicke...
    åååhh P´rlåt! självklart nicke oxå!
  • madeleine78

Wille kommer va på dagis när jag jobbar..
    Jag jobbar olika från vecka till vecka..  och handles tider är ju inga höjdare...

Så de dar som jag jobbar och M är ledig så blir de nog att de kommer vara till efter mellis...
    när han jobbar och jag jobbar kommer de vara morfar som som hämtar dom efter mellis..

tidigast kommer de börja 7 och gå längst till 15.45 ca..

De dar vi är lediga så kommer d enog oxå att vara lediga..=)

Lyx att kunna välja sina jobbartider sä där själv jue..

• madeleine78
    Vos skrev 2008-05-04 22:16:36 följande:
    Älskar er sååå mycket men nu orkaR JAG INTE (jävla caps lock...) vara vaken längreKram naitti, natti
    åååhh du kommer sova så jädrans skööönt i natt... natti...
  • madeleine78

Therre skriv nått förfan nån gång! sluta smyg!!! moooaaahhhhhh!!!

• madeleine78

hej hoppla!!

Här är jag....

Äntligen är de skut på kalasandet här i huset för ett tag framöver.... *ppuuhh...*

Idag har jag vart barnvakt till Allemannen....
    imorse (förmiddags) gick jag och Towa och mötte honom och hans mamma som kom me bussen.. vinkade hejdå till mammsen som gick och fick fina fötter...=)
    Jag, Towa och Alle var ute.. i parken här utanför.. gunga.. lekte och plockade pinnar gjorde dom...
    Fast Alle blev sur och sprang iväg snabbt som sjutton när Towa försökte berätta för honom att de skulle samla pinnar i påsen..*asg*
    Sedan traskade vi till affärn och handla köttfär.. alle traskade han med.. sakta men säkert...
    han var ju tvungen att göra precis som Towa.. så när hon stannade och plockade en blomma så gjorde han desamma... bara de att han va ju tvungen att lägga ifårn sig alla 17 pinnar han hade först... hahaha... han är så rolig och söt!! (sen plocka han upp pinnarna igen...)
    Hem och lagade lunch.. och åt lagom till mamma Maria kom tillbaka så hon fick lunch hon å..
    sedan blev de glass som Towa köpt åt sig själv och en åt Alle...
    Han gilla dcok inte Towas pappa nå vidare idag... när han kom och sa hej sprang han fort som sjutton och hängde sig i mitt byxben...

Efter vi vinkat bye bye till dom vid bilen åkte vi och hämta mammsen och skjutasde henne till sjukan för strålning idag... sendan fikade vi på sjukhuset..
    Sen hem igen och ordna med födelsedags firande för M och hans bror .. deras släkt kom å fika...
    Towa fick presents hon å från dom som inte kunde komma när hon fyllde...

Puuhh vilken dag de var...

• madeleine78
    Donna69 skrev 2008-05-05 22:32:05 följande:
    kul madde!!! pust vicken dag!!! *svettas av bara tanken*här fick viktor ett mindre trevligt telesamtal.endel vet ju lite om vad som sker här så ni behöver inte fråga nå.just nu känner jag mig rädd, besviken, dålig, värdelös, panikslagen o oerhört ensam trots att viktor finns här.o NEJ, jag behöver inga sympatier, bara få chansen att skriva är tillräcklig!är jag inte inne här innan 9 imorrn bitti så får ni nog anmäla mig försvunnen...hahahahahagod natt
    men shit!! så kan du ju inte skriva! de är ju en bit bort om vi måste bärja leta efter dig!

SÅ !!! det BÄSTA ÄR ju om NI FLYTTAR HIT ISTÄLLET!!!

Fast egentligen avr de inte en såååå jobbig dag... bara lite att stå i... *fniss* så jag inte hann till datorn liksom... men skön ändå..
    De är så skoj med Alle... spec när man märker att han verkligen tyr sig till mig oxå..
    OCh så har jag ju så GOd hjälp av min tappre spidertjej Towis...
  • madeleine78

Och färrsten idag när alla väar här och fika..
    så ville hon så klart alla skulle komma o kolla hennes säng....
    Vadå har du fått en ny undra alla... NNäääää men jag har spiderman i den svara hon då.. kom o kolla då!!

• madeleine78

DONNA!!!

VARFÖR hänger din aunt i Juli-tråden??? varför hänger hon inte här istället..

Hos oss gamla goa sillar..

Svar på tråden Små silla simmar i stim