• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • maria1978
    Calylite skrev 2008-05-17 11:22:03 följande:
    marknad idag *älska*
     om två veckor har vi marknad här... då ska solen lysa...har jag bestämt!!
  • madeleine78

Hooohoo...

jag har inte heller kommit in på fl förrän nu... *ggggrrr*

Här är regn..regn.... oh åter regn... fast just nu är de uppehåll..  men de finns inget dåligt väder.. bara dåliga kläder som heter... haha..
    håller på o gör mig klar! ska väl ta mig ner på stan... spana runt lite...

• maria1978
    madeleine78 skrev 2008-05-17 11:41:15 följande:
    Hooohoo...jag har inte heller kommit in på fl förrän nu... *ggggrrr*Här är regn..regn.... oh åter regn... fast just nu är de uppehåll..  men de finns inget dåligt väder.. bara dåliga kläder som heter... haha.. håller på o gör mig klar! ska väl ta mig ner på stan... spana runt lite...
    spana inte på nå karlar...bara på grejer...

• mrsbygg

tyvärr har vi bara dåliga kläder här
    sagar regn kläder är på dagis..

d kvittar vi har spelat tv spel haha...sen har jag å jonas målat så nu är det snart färdig målat ska bara måla över magnet grejset ja målat..men d ska torka evigheter suck..

nu vill jonas planera dagen så han inte sover bort den haha.

• madeleine78

Hej hoppla!

Det var inte mycke till barnens dag.. tafatt.. så ni som inte gick missa ingeting vill jag påstå..
    towa fiskade fiskdamm.. tog nån lott spela på chokladhjul...
    kolla brandbilen som stod där..
    Sen mötte vi mormor och morfar och gick och fika..
    Spana runt lite på stan.. shoppa lite kläder och lördagsgodis.. sedan åkte vi hem igen..

Nu är towa och pappa M ute i spöregnet och plaskar runt.. towa älskrr att vara ute i vilket väder de än är...
    Själv stanna jag inne och dricker en kopp kaffe..

• maria1978

Vi har iaf bra kläder... Från 12:00 till nu har vi vart ute i regn... Så jag kan gått klappa mig på huvudet och säga att jag är duktig mamma som aktiverar mina barn i alla väder...

mohaaaaaa

*skojar förståss...*

vad gör man inte för sin kärlek...
    Dock så förlorade västerås...men vad gör det...roligt att vara ute och kolla Am fotboll och träffa lite känt folk.....
    ÅÅÅ förrästen....shit vilken sexig ny coatch dem har *skrattar* Fanns lite att vila ögonen på under paus...

• maria1978

vart är ni era torra sillar....!??!?!?!   

• Tania

Vi väntade tills det slutade regna sen åkte vi ner på stan. Melle skulle plantera sin blomma som han gjort på dagis.

Vi planterade blomman och sen gick vi och fönstershoppade istället... jag MÅSTE ju ha en helt ny outfit till begravningen... jag kan ju inte gå i mina utslitna mammabyxor, luvtröja och knallröda foppatofflor. *blink blink*
    Jag vill ha ett par fina sandaler och en fin klänning. Finns det någonstans tro??????
  • maria1978

Den som söker finner Tania

Önskar dig lycka till i ditt letande efter en begravnings outfitt... Lite trist att shoppa till men jag älskar ju mörka kläder så jag brukar fixa det bättre än bröllops outfittkläder...
    FYYY vale!!

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-05-17 20:25:18 följande:
    Den som söker finner Tania Önskar dig lycka till i ditt letande efter en begravnings outfitt... Lite trist att shoppa till men jag älskar ju mörka kläder så jag brukar fixa det bättre än bröllops outfittkläder... FYYY vale!!
    åååooouuhh holy crap! jag ska snart på bröllop jue.... *suck*

Jag och klänning är ju som gjorda för varann.. right!
Svar på tråden Små silla simmar i stim