Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Små silla simmar i stim

*puss*

• Donna69

nja....nåt va det iaf vid 3. viktor gav henne lite mat o hon slurpa fan en hel flaska....!!!!!! (händer 1 ggr på 2 veckor typ)

så hon kanske vaknar för att hon är hungrig??? hon äter juknappt 1hel burk mat om dan o sen bara nan....

• Donna69

jag har försökt med välling, men hon spottar ut....har även väntat ut henne lite så hon ska va riktigt hungrig men det funkar inte ändå.

det jag menade men en burk om dan är ju givetvis nu när det är tand på gång. då funkar bara drickat....

gröt funkade iår igen, i lite lösare konstistens....

• Donna69
    mrsbygg skrev 2008-04-07 06:31:47 följande:
    joda. okej! la mig 23, sam vakna 00 fick flaska somna om till 04...fick ny flaska och sov till 06...och nu sitter ja här..lite små seg men men..själv då? har snuttan drömt nå dumt?
    är det en bra natt??? jag skulle aaaaaaaldrig palla med så ojämn sömn, fast du är la van?

*pusss*
  • Donna69
    rullgardinsflikkan skrev 2008-04-07 08:00:00 följande:
    GodmorgonMolly har verkligen pissnätter nu fattar inte va hon håller på medsomnar som vanligt vid sex-sjuvaknar tre fyra gånger fram tills elva då får hon välling. Sover en eller 1½ timma och vill ha nappen. vaknar efter en timma igen och håller på så hela natten
    meh!!!??
  • Donna69

hrm...*muttrar*

jaja.....grattis då jane. Fasen, jag börjar nästan få resfeber!!! hahaha Längtar aaaaas!!

Natten här har faktiskt varit ok, trodde ju hon skulle vakna men nej. eller så missade jag henne igen =/

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN TANIA DU ALLSMÄKTIGE

Circle Of Hearts

• Donna69

jane - du vet vart jag finns när du vaknat!!!

• Donna69
     Vomit 

ja lite magknip börjar man få
    *asg*

Svar på tråden Små silla simmar i stim