Små silla simmar i stim
halv elva snart...bra seg jag är idag...
Men ut ska jag... måste bara få lite energi att göra nått....eller jag vet vad jag ska göra men jag måste bara få någon som sprarkar mig i arselet....
halv elva snart...bra seg jag är idag...
Men ut ska jag... måste bara få lite energi att göra nått....eller jag vet vad jag ska göra men jag måste bara få någon som sprarkar mig i arselet....
Fy!! du och jag behöver verkligen en spark i arselet både du och jag mammsen... så det blir nå gjort idg!!
Ja hata vädret... men som jag sagt förr finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...Så det är väl bara att bege sig ut. vi ska äta lunch först...
Zeb är i falun där snöar det
Vi har iaf bra kläder... Från 12:00 till nu har vi vart ute i regn...
Så jag kan gått klappa mig på huvudet och säga att jag är duktig mamma som aktiverar mina barn i alla väder...
mohaaaaaa
*skojar förståss...*
vad gör man inte för sin kärlek...
Dock så förlorade västerås...men vad gör det...roligt att vara ute och kolla Am fotboll och träffa lite känt folk.....
ÅÅÅ förrästen....shit vilken sexig ny coatch dem har *skrattar* Fanns lite att vila ögonen på under paus...
Den som söker finner Tania
Önskar dig lycka till i ditt letande efter en begravnings outfitt...
Lite trist att shoppa till men jag älskar ju mörka kläder så jag brukar fixa det bättre än bröllops outfittkläder...
FYYY vale!!
jag ska med på bröllop....skit!! ASG
fy vilka hemskheter du sett idag då...
hoppas det blir bra med dottern och mamman.... fy!!