Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

halv elva snart...bra seg jag är idag...

Men ut ska jag... måste bara få lite energi att göra nått....eller jag vet vad jag ska göra men jag måste bara få någon som sprarkar mig i arselet....

• maria1978

Fy!! du och jag behöver verkligen en spark i arselet både du och jag mammsen... så det blir nå gjort idg!!

• maria1978

Ja hata vädret... men som jag sagt förr finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...Så det är väl bara att bege sig ut. vi ska äta lunch först...

Zeb är i falun där snöar det

• maria1978
    Calylite skrev 2008-05-17 11:22:03 följande:
    marknad idag *älska*
     om två veckor har vi marknad här... då ska solen lysa...har jag bestämt!!
  • maria1978
    madeleine78 skrev 2008-05-17 11:41:15 följande:
    Hooohoo...jag har inte heller kommit in på fl förrän nu... *ggggrrr*Här är regn..regn.... oh åter regn... fast just nu är de uppehåll..  men de finns inget dåligt väder.. bara dåliga kläder som heter... haha.. håller på o gör mig klar! ska väl ta mig ner på stan... spana runt lite...
    spana inte på nå karlar...bara på grejer...

• maria1978

Vi har iaf bra kläder... Från 12:00 till nu har vi vart ute i regn... Så jag kan gått klappa mig på huvudet och säga att jag är duktig mamma som aktiverar mina barn i alla väder...

mohaaaaaa

*skojar förståss...*

vad gör man inte för sin kärlek...
    Dock så förlorade västerås...men vad gör det...roligt att vara ute och kolla Am fotboll och träffa lite känt folk.....
    ÅÅÅ förrästen....shit vilken sexig ny coatch dem har *skrattar* Fanns lite att vila ögonen på under paus...

• maria1978

vart är ni era torra sillar....!??!?!?!   

• maria1978

Den som söker finner Tania

Önskar dig lycka till i ditt letande efter en begravnings outfitt... Lite trist att shoppa till men jag älskar ju mörka kläder så jag brukar fixa det bättre än bröllops outfittkläder...
    FYYY vale!!

• maria1978

jag ska med på bröllop....skit!! ASG

• maria1978

fy vilka hemskheter du sett idag då... hoppas det blir bra med dottern och mamman.... fy!!

Svar på tråden Små silla simmar i stim