Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

haha söt saga..nu nä rhon kom upp så va hon såååå sjuk säger hon...
    hon är förkyld enligt henne så hon ville inte gå till dagis iaf! tur det då

• mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-08 08:11:14 följande:
    Det var himmlans kul... Bäst du vaggar dig till din mamma Synd att det inte var nå bilder i vlt.se för bilden var verkligen verkligen super bra...Tyvärr hade dem skrivit fel namn under er bild...
    urk blir aldrig bra på bild...
    fel namn? ne nu jäklar va heter vi då? haha
    va det sånna där små bilder eller va dom större?
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-08 08:24:35 följande:
    Bilderna var inte jätte små...Men inte super stora heller... Å jag mins inte vad ni hette.. Å jag orkar inte lyfta mitt as nu Men ni var tre mammor som hade svarat vlt reporten. Kommer nog med i tidningen i morgon med som en rättelse, det brukar dem ju göra....
    ringde mamma så hon fick berätta hehe

jag har planerat ett besök till lekparken me lite picknick! så d blir att rulla ner dit runt lunch..
  • mrsbygg

ja me...

inte skoj att gå ut i lekparken me picknick när saga bara är dum och vägrar lyssna. och sam fick nå rycka å vägra vara glad skrek i princip hela tiden vi var ute...

så ja gav upp å gick in..nå blev sam lugn och saga tjatar om glass, men d kan hon glömma åt inte up sin lunch...

• mrsbygg
    Vos skrev 2008-05-08 15:35:49 följande:
    You go Therre duktig supermorsa är du Elin...varför blir du galen???Elinor: jobbigt att vara ute med en gnällig unge och en som inte lyssnar..Känner igen det där Själv är jag just nu supernöjdRobin har precis somnat och Victor gick hem till en kompis en timme.PE har tagit ledigt idag och är och grejar med husvagnen men kommer alldeles strax för då är det middag. Bara vi två utan barnFast jag äter ju bara soppa men än då
    ja d va inte alls skoj...jag som hade tänkt ha skit mysigt men så blev d bara kaos ist...urk

skönt å käka utan ungar...undrar när man får göra det igen...typ 2020...
  • mrsbygg

Morrn...

trött men fattar inte direkt varför. Sam vakna en gång vid 23 sen engång vid halv3...sen sova han fram tills halv 7 så borde va pigg...jaja

ska ni hitt på idag då i det fins sommar vädret? vi ska nog gå ut och hitt på nått vad vet jag inte riktigt...

lycka till idag jeskan..

• mrsbygg

idag blir det att nytt försök med lekpark, fast då går vi till lilla, där finns bara gunor å en sandlåda! blir bra det...

fast ja skulle vilja göra nå annat...känner för att hitta på nått. men vad?

• mrsbygg

vi smiter ut efter lunch!
    innan dess ska ja försöka städa lite eller nått....ser förjävligt ut här hemma. får panik..

• mrsbygg

det ser varmt ut, men d är en del moln oxå! hoppas dom blåser bort sen när vi ska ut..

städa var d ja...humf...orka...

• mrsbygg

mm samma här....kul....tack så jävla mycket...fortsätter leka osynlig då.....

Skrikandes

Svar på tråden Små silla simmar i stim