• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Calylite
    mrsbygg skrev 2008-03-13 17:07:24 följande:
    kul me ny phone iaf!! saga fick spiderman 3 filmen i födelsedags present hon är galen i honom...haha
    erkänn, den var egentligen till dig Flört

jag kan ärligt erkänna att ja är helt tokig i den figuren, läste serien sen jag var liten, sett alla kassa tvserier med honom när de gick och så när filmerna kom då vart de eld i baken på mig av glädje
  • Donna69
    mrsbygg skrev 2008-03-13 17:03:41 följande:
    hur visste läkarn att d inte va allergi? för att hon gått upp 500g eller?förlåt att ja låter sur, men jag hatar läkare som inte kollar upp saker ordentligt utan bara antar!
    ja, jag lyssnade för mycket på alla runtomkring tror jag, för jag nästan räknade med att läkaren skulle gissa på ex gluten

dels för att hon gått upp o sen för att hon inte hade några utslag?!

dessutom så tyckte hon på att- VADDÅ!? har du inte höjt laxen självmant???

F*CK! bvc sa max 5ml!!!!!!! ( o 5ml ska visst va rekommenderat under 1år)
  • Calylite
    Donna69 skrev 2008-03-13 17:10:08 följande:
    ja, jag lyssnade för mycket på alla runtomkring tror jag, för jag nästan räknade med att läkaren skulle gissa på ex glutendels för att hon gått upp o sen för att hon inte hade några utslag?!dessutom så tyckte hon på att- VADDÅ!? har du inte höjt laxen självmant???F*CK! bvc sa max 5ml!!!!!!! ( o 5ml ska visst va rekommenderat under 1år)
    jisses hur blir vissa ens läkare, man blir ju spökrädd
  • mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-03-13 17:10:08 följande:
    ja, jag lyssnade för mycket på alla runtomkring tror jag, för jag nästan räknade med att läkaren skulle gissa på ex glutendels för att hon gått upp o sen för att hon inte hade några utslag?!dessutom så tyckte hon på att- VADDÅ!? har du inte höjt laxen självmant???F*CK! bvc sa max 5ml!!!!!!! ( o 5ml ska visst va rekommenderat under 1år)
    men gluten...de kan juh vara annat..mjölk tex?

sam gick upp skit bra, hade inga som hellst symtom på allergi förutom sin "kolik" alltså att han skrek konstant hela tiden och d inte gick att trösta honom...
  • mrsbygg

Hoppas iaf sessan blir bra! vet hu rjobbigt det är och ja lider me dig stumpan..

we löv jo..

• Vos

Skum läkare donna....
    Men vi har oxå en konstig barnläkare här, en egypter som vi inte förstår ett ord av vad han säger

Jaha, så nu har du en sån fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin telefon
    Jag vill oxå ha en!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kan du ta kort på den så jag får se

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Vos

säger bara......

.....suck.....

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • mrsbygg

meeeeee tooooooooo...

Och PRUTT......urk min mage..jag har aldrig velat bajsa så mycket som jag gjort nu...

Svar på tråden Små silla simmar i stim