Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

Små silla simmar i stim

solstraalen skrev 2008-03-13 19:26:03 följande:
    Nä nu orkar ja inte mer.Nu har de gått från förbannelse till tårar istället.Mitt psyke var inte på tipp topp men nu äre för mycke snack pga mitt dåliga-mamma-sätt-att-vara-på. Nu börjar ja ta åt mig PISS oxå, de här skulle hon ju inte få lyckas med.
    Äh hon är inte riktigt frisk i knoppen, ta inte åt dig. *kram och hjärtegull från mig*
    Donna69 skrev 2008-03-13 19:30:58 följande:
    sol; varför ta åt dig???????????? *kramas HÅRT*caly; då kommer vi o hälsar på!!!
    naaw ni är underbara
  • Calylite
    Vos skrev 2008-03-13 19:36:43 följande:
    Du....
    Min papps är gammal fångvaktare så han har kontakter, jag fixar en limpa bröd med en fil i
    Kyss
    OH då är du min nye bäste vän haha
    Donna69 skrev 2008-03-13 19:45:02 följande:
    JAAAA caly!! kumla bunkern är ju bara några minuter härifrån så kom!!!! *mohahahah*www.tre.se/templates/MobilePage.aspx på det att egentligen behöver jag inte känna att jag har en otrooooligt "efter" unge!!* sjunger jag "klappa händerna när du är riktigt glad....." så tar hon mina händer o klappar* --------------II------------ fast fötter så klappar hon med fötterna* hon har inte en susning om vad en lampa är för nåt, men frågar jag efter spegeln så letar hon o drar sig mot den* slår man på musik (även utan dunka dunka) o säger åt henne o dansa lite så gör hon världens booty-shake!! *mammas tös** hon vinkar* hon fnyser ut busar *asg** hon pussas
    klart hon itne är efter, du ahr en NORMAL unge va glad för de 80% mindre chans att bli mobbad
  • Calylite
    Vos skrev 2008-03-13 19:58:08 följande:
    Men Donna varför tror du att sessan är "efter" ?????Det är hon verkligen inte, alla barn utvecklas olika.Mina är så olika som natt och dag men det är inget "fel" på dom för detRobin kan inte klappa händerna tex.Kram Och du, vart är mitt kärleksmail???????????????????????? ??????????????????? Hej bästis Caly Släpp fångarne loss det är vår.......eller nej den filmen är ni för unga för
    ja vill också ha kärleksmail, annars tycker inte ni om mig, hatar ni mig?

hmm ja för ja har ingen aning om vad de är för film du pratar om
  • Calylite
    Vos skrev 2008-03-13 20:03:55 följande:
    Jag vil oxå ha kärleksmail och donna har lovat mig ett så jag väntar och väntar.Nej, filmen är på tok för gammal för dig kom jag på.Tage Danielsson och Lena Nyman när de var unga typ.Du vet Tage i Hasse & Tage
    *nickar och låssas förstå vad du pratar om*
  • Calylite
    Vos skrev 2008-03-13 20:11:21 följande:
    HAHAHAHAHAHAHAJag ger upp
    nog lika bra innan ja driver dig galen på ämnet
    solstraalen skrev 2008-03-13 20:17:15 följande:
    Caly: såg just en sak..... bara så du vet...Jag älskar dig!Du är bäst!
    Puss på dig
Svar på tråden Små silla simmar i stim