Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

mrsbygg skrev 2008-03-11 09:48:41 följande:
    precis...men sen tänker jag endå klippa så ja preis kan f upp i ftoffs om man inte orkar fixa!
    jepps så har jag... så att om jag inte vill ha de längre utsläppt så kan jag ändå ha de i en tofs.. men ändå få en snygg frisyr me de kortare längderna fram...
    Vos skrev 2008-03-11 09:45:29 följande:
    Jag har ju alltid gett honom mat på natten men så på min föräldragrupp igår så sa de att man inte ka göra det efter sex månader. För de behöver det inte och har de tänder får de karies av vällingen.Är de tex sjuka eller om man ammar så är det helt okej.Så jag tänkte att nu jävlar!!!!!Var beredd på världens väsrta natt.Så ficka jag en jättebra istället.Han acepterade vattnet och på natten och mogonen drack han sammanlagt ca75 ml vatten.Jag vet inte om jag har tips att ge men om detta fortsätter så här i flera dagar så är mitt tips att ge vatten istället för matJag nattar samma tid som du och så brukar han vakna allt mellan 00-02 och få en flaska sen vaknar han vid fem och vill inte ha mat men han vill inte somna om hellerProva att ge vatten imorgon och se hur han reagerar.Godmorgon till dig oxå
    jaaa men min är lite likdan.. sover gör han.. vaknar och vill ha mat och sen somnar om igen...
    men jag ska ta mej sjutton ge de ett försök... han gillar dock inte vatten... kallt el ljumet kanske??
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-11 11:08:12 följande:
    Älskar Marias meddelande på sin msnJAG VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    såg du inte de igår kväll när vi pratades vid??
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-11 11:13:23 följande:
    NopeHon skrev ju till mig att jag vann. Men jag missade att hon skrivit även därJag var sååååååååååå trött att jag knappt såg tangenterna
     hihi... jo de har stått där hela kvällen/natten igår å.. =)
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-11 12:41:14 följande:
    hahah... ja men du får väl skylla på att du var för trött då...

Alltså vad ska man göra??? jag ahr liiiiite tråkigt/trist/rastlös... booooring.. kalla de vad man vill! men da shit är de ialf!
  • madeleine78
    Calylite skrev 2008-03-11 12:59:26 följande:
    kom hit å städa då
    gjorde du inte de igår????

men ok.. om du komer hit först och städar så kommer jag hem til dig sen... deal!?
  • madeleine78
    Calylite skrev 2008-03-11 13:16:08 följande:
    jo men men idag ser de ut som hej kom å hjälp mig igen hmm, nja, jg litar inte på dig haha
    va!!?! mig som man kan lita på i alla väder... mooahhhaaa..!!
  • madeleine78
    Calylite skrev 2008-03-11 14:45:44 följande:
    även gällade städning ?
    Absolut! du har inte vart hemma hos mig de märker jag de.. hahahaha...
    moppkvasten sätter jag i handen på karln och säger vassego´...
    dammsugarn gillar lillkillen... och stroa tjejen gillar putsa o damma..

me lööööve my family..
  • madeleine78

Jag kan oxå var a med och sponsra till sparanadet...

Vad/ när/ vilka ska sparas..???

• madeleine78
    mrsbygg skrev 2008-03-11 21:16:47 följande:
    hua hemma!!...blav klar hos frissan vid åtta ska försöka ta kort sen..pallar inte nu helt slut hehe. Men blev sket nöjd iaf!! sååå skönt å bli av me allt hår! Frissan hade ångest när hon skulle klippa bort det...tror hon fråga om jag va säker ca 10 ggr innan hon klippte haha...
    wwiwiieehhooooo!!!

vill se nu..nu..nu!!!!
    Vos skrev 2008-03-11 20:40:22 följande:
    Väntar med spänning om ni hinner innan jag somnareller det kanske är igång när jag kommer in igen. Ska bara gå ut och se om det regnar...........
    hann du?? regna de?
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-11 20:32:19 följande:
    HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!Vad gör ni alla ikväll????????????Nu sitter jag här och har aptråkigt igenRobin fick gråta ikväll igen, tog bara tio minuter idag, en kvart igår.....Så nu ligger båda och sover, eller nej Victor kollar film i sängen men somnar snart. Och bara skit på tv´n....Roa mig!!!!!!!!!!!!!!!Annars vinner Maria ikväll
    Maria har nog redan vunnit .... Räcka ut tungan
Svar på tråden Små silla simmar i stim