Små silla simmar i stim
mrsbygg skrev 2008-03-11 09:48:41 följande:
precis...men sen tänker jag endå klippa så ja preis kan f upp i ftoffs om man inte orkar fixa!Vos skrev 2008-03-11 09:45:29 följande:
Jag har ju alltid gett honom mat på natten men så på min föräldragrupp igår så sa de att man inte ka göra det efter sex månader. För de behöver det inte och har de tänder får de karies av vällingen.Är de tex sjuka eller om man ammar så är det helt okej.Så jag tänkte att nu jävlar!!!!!Var beredd på världens väsrta natt.Så ficka jag en jättebra istället.Han acepterade vattnet och på natten och mogonen drack han sammanlagt ca75 ml vatten.Jag vet inte om jag har tips att ge men om detta fortsätter så här i flera dagar så är mitt tips att ge vatten istället för matJag nattar samma tid som du och så brukar han vakna allt mellan 00-02 och få en flaska sen vaknar han vid fem och vill inte ha mat men han vill inte somna om hellerProva att ge vatten imorgon och se hur han reagerar.Godmorgon till dig oxåmen jag ska ta mej sjutton ge de ett försök... han gillar dock inte vatten... kallt el ljumet kanske??