Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Små silla simmar i stim

Vos skrev 2008-03-11 18:17:31 följande:
    Va fan Anneli!!!!!!!!!!!Hur ska du lyckas få ihop 500 poäng till den där vagnen på semper????Kollade nyss och man får ju bara ett poäng för varje burkJag sparar mina till dig, men det är ju en spott i havet Alla här får samla och skicka till dig
    o det säger ni nu????

o ja som nyss slängde 234598854345093541234 st burkar.....
  • Donna69
    Vos skrev 2008-03-11 18:55:48 följande:
    Börja sparaAnneli ska få en vagn om hon samlar 500 poäng säger hon Så jag sparar mina till henne
    sempers??

bra, för jag sparar nestles
  • Donna69
    Donna69 skrev 2008-03-11 14:59:32 följande:
    I'M A TRÅD-KILLER YES I AM *asg*ni sitter säkert o flottar på msn....*tar tillbaka all my lovin*
    nähe?????????
  • Donna69

gäller det desserter med förresten???

• Donna69

va inne o kolla semper FY F-N va snygg vagn!!!!!

vi fixar den pullan

• Donna69
    mrsbygg skrev 2008-03-11 21:51:44 följande:
    Så la in några kassa bilder med mobil kameran tar bättre imorrn! men nu ser man frillan iaf, men färgen ser konstig ut hehe...vet inte om länken funkar..annar gå in i mitt galleri å kika under "nya frillan"www.familjeliv.se/hem/mammab/galleri.php...
    gryyyyyyyyyyyyyymt
  • Donna69

Lips 
    men åhhh.....va gullig du är Madde!!!!!

• Donna69

sernånmin text? jdatorn ärheeeeltfuckad nu!!!gårknappt att öppna upp internetsamt att delar av sidornaförsvibner....hoppas ni sersåjag inte sitter itjäbblar för nadaasg

• Donna69

jag ser ts omaddes senaste inläggmen inget mer. där jag skriver är en liten liten rand så det syns små svarta prickar istället för bokstäver.... så fort jag ska göranåt på internetkommer det uppen ruta där det sår att jag inte har minne i

Svar på tråden Små silla simmar i stim