Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

ja midsommar...va länge sen man fira det!

ja shit snart fyller våra bäbisar 1 år!! och då sitter ja förhoppningsvis här me en färsking!

idag ska d bli sjukt varmt här, ca 25 grader...och det är redan kokhett!!
    hade tänkt gå ut å leka i sandlådan idag, köpta massa nya hinkar å spadar igår haha...
    sa att d va till ungarna, men ska ja va ärlig så var det mer till mig as kul å leka i sandlådan juh!

nehe nu ska ja sluta va ego...

• mrsbygg

ohh maria jag som precis köpte nya hinkar å skit till sandlådan
    ska ner efter lunch och sätta oss haha...

Jag svettas allvarligt bort, ja dör...blir så sjukt varmt här inne!
    precis fixat disken å snart ligger ja som en jätte svätt pöl på golvet...

• mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-10 09:05:16 följande:
    Har du inge skyrre du kan hänga för alla fönster och mörklägga hela ditt slott så det inte blir så varmt...???
    alla persiener är nerdragna. men d hjälper inte blir som en bastu inne iaf...hua...
  • mrsbygg

härligt donnis!!

jag är klar me tvätt å disk. ska börja röja i sovrummet snart, nu börjar det äntligen bli lite luft här inne så d blir svalare å man kan andas!

• mrsbygg

jag har fått rensa lite i sovrummet, saga hjälpte mig

jonas är så sjuuuuk, hehe...förkylda karlar, suck...

snart blir det lunch, sen blir d la en tripp till lekparken. mamma ska leka i sandlådan!!

• mrsbygg

vi har vart å grävt i sandlådan!

och nu håller ja på förbereder för maten. ska grilla!
    sen ska karln kolla hockey ikväll så antar att ja oxå får gör det....

• mrsbygg

värst va livat d va igår då....

morrn föresten.¨

kikade på första perioden i hockeyn igår jäklar va bra den va haha! sen gick ja å sov.
    och min lilla skit sov hela natten! han vakna å reste sig några ggr men la sig ner nästan lika fort å somna om!

ska ni hitta på idag då?

jag ska nog fixa lite här hemma..

• mrsbygg

så skoj me ungar som vaknar tidigt....NOT....

nu kom saga upp och sam gick å la sig igen..snutten är förkyld så han har mest velat ligga å gosa på min axel å kolla på tv hehe...

suck, har så ont ifogarna. kan inte sitta ligga eller snå på nått sätt som avlastar å gör det bekvämt. as drygt..
    förhoppningsvis behöver ja bara stå ut i 8 veckor till!

• mrsbygg

Tania: skönt å få allt sålt! sen att folk är trevliga är alltid ett plus..måste få tummen ur å sälja våra vagnar oxå..

Terre: skoj me sällskap!

En annan har inte gjort nå vettigt...borde börja med maten men vet inte vad vi ska äta riktigt...ingen lust å laga mat, men jag måste eftersom jonas är stenhård nu och ska äta GI  vänligt. så burger king passar inte in i menyn just nu

Svar på tråden Små silla simmar i stim