Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

har legat å vilat medans sam sovit! så sjukt skönt!! fast nu börjar ja få ont i skallen..jippi..

sol har vi hela tiden här på våran balkong, ligger den på hela dan så blir det som en bastu där inne om man inte har fönstrena öppna!! såååå skönt...

har busat lite me sam nu när han vaknat oxå..
    förskte få han å säga mamma å pappa..
    när jag säger mamma så säger han "mmmmmmm"
    sen när jag säger pappa så ser man hur han försöker forma munnen som jag gör..sen komemr det ut nå konstigt ljud haha..
    s'ger jag saga så flinar han bara..

• mrsbygg

jag tänker oxå vara ursäktad från msn på kvällarna!

Får man va vaken halva jävla nätterna för sam ska krångla sen en förjävligt trotsig 3 åring som hatar sin mamma och är högravid så tänker ja me all rätt ursäkta mig från att vara possetiv å social. vill nån nått så har ni mitt nr.

Men tydligen har ja nått fel på telefon för den plingar fan aldrig...

• mrsbygg

tröst ätit lite å svept en jävla massa cola så nu..mja..blev inte så mycket bättre men jag kan juh låstas!

Nu vakna samson..

• mrsbygg

samson är snäll mot mamma på dagarna iaf! men på nätterna är han mindre trevlig...*ger en ond blick*

saga deremot är jätte dum mot mig, här om dan brast ja. börja bara stört tjura. hon vägrar lyssna på mig.
    så fråga hon varför jag var ledsen så sa jag att hon var dum mot mamma som inte lyssnade..och då började hon tjura och ropa efter jonas..

ne, vi kommer inte överns just nu..
    ser inte fram emot när hon blir tonåring komemr vara cat fights här varje dag..

• mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-14 12:05:28 följande:
    Förresten... Micke sa åt mig att jag skulle gå själv på stan idag för jag behöver tydligen barnfri tid tycker han (monster mamma) så om någon har lust att träffas och fika så vore det skoj!
    hade en annan oxå fått vara barnfri så jätte gärna!!

men två dryga ungar, eller mja en dryg. sen ska ja tvätta kl 16...suck för att tvätta..
    varför måste saker bli skitigt för??

eller varför inte bli mång miljonär å bara köpa nytt ist för att tvätta hela tiden
Svar på tråden Små silla simmar i stim