• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Vos

morrn........

I´m here Donna (L)

Natten har varit helvete igen!!!!
    Han har skrikit jättemycket men till slut fick jag honom att somna om till 06:15.
    Då la vi oss alla tre och hade det mysigt i min säng

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Donna69

men gud!! varför krånglar han så??? dr. Elin ska fundera o återkommer med diagnos *asg*

• Vos

ja fundera du....
    HAn sov som en stock utan et knyst till ca 23. sen var det upp varje timme till kvart över tre. Då bara skrek han och hade sig, till slut fick jag honom att somna i min säng jämte mig!!!!
    JAg gav alltså upp till slut när jag hållit på en timme. Sen sov han gott jämte mamma

Nu ska jag fixa frukost, men jag tittar till datan hela tiden ändå

• solstraalen

Vos och Donna, så jobbigt ni har det

Mitt försök dag1 funkade igår!!!
    Josef sov först vid 08 på morgonen igår, sen sov han 12.25-14.10 igår å efter de höll ja honom vaken till 19.45!!

Sen fick han sova och han klev upp först nu 06.50!!

Fast då ska tilläggas att han började hosta 02.05, efter en stund fick han en flaska välling å då blev han nöjd, men hostattacken höll i sig en HEL timme!
    När han får sina attacker, ja då låter hostan såååååå vattnig, hållt på över en vecka nu.

Jag vill ha vååååååår!

Om ni inte förstår mitt försök så gick det ut på att få Josef att sova i mer än 9-10 som han tidigare gjort.

Dag 2 inleds nu.

Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • Donna69

klart du tittar till!!! det är ju så vår värld funkar! *asg* idag jobbar viktor 9:30-18:30. Lagom skoj. hans bror ska va hemmao häcka hela dan antar jag så jag fundera på o hitta fika hos nån häromkring. skulle ju göra kycklingwok igår men jag gjorde visst min första kycklinggryta någonsin!!! viktor va mäkta nöjd!*asg*

• Vos

Sol: härligt att det fungerar

Jag bestämde ju mig i måndags för att sluta med nattmålet och första natten gick bra, han fick vatten istället när han vaknade och sen sov han gott hela natten.
    Natt två och tre sov han hela natten utan ett knyst.
    Men nu natt fyra och fem har varit lika jobbiga som förr i tiden
    MEn jag vägrar att ge honom mat och jag vägrar att skaka honom i babysittern som jag brukade göra. Men efter en timmes skrik och gnäll inatt så fick han ligga jämte mig och då somnade han till slut

Jaja, det löser sig nog.

Lycka till med dag 2

• mrsbygg

Blääää dryg natt...Sam va helt okej. vakna 3 som vanligt åt å somna om....och vakna nu vid 7...kanon..

MEN, saga....suck...
    Först vid 3 så hade hon spytt i sängen så jag vakna av att hon böka inne på toaletten, då skulel hon gå å hämta papper å torka upp..gull unge..
    men men fixa till hennes säng å la henne igen..

sen var det bara att va upp å springa..hon va upp hela tiden. tror inte hon somna förens efter 5..så nä rjag väll kom till ro i sängen då snarkar sam...suck...

Och nu gnäller hon i sitt rum...hon komme rla upp snart...

• solstraalen
    Vos skrev 2008-03-15 07:14:49 följande:
    Sol: härligt att det fungerarJag bestämde ju mig i måndags för att sluta med nattmålet och första natten gick bra, han fick vatten istället när han vaknade och sen sov han gott hela natten.Natt två och tre sov han hela natten utan ett knyst.Men nu natt fyra och fem har varit lika jobbiga som förr i tiden MEn jag vägrar att ge honom mat och jag vägrar att skaka honom i babysittern som jag brukade göra. Men efter en timmes skrik och gnäll inatt så fick han ligga jämte mig och då somnade han till slutJaja, det löser sig nog.Lycka till med dag 2
    Du vinner den där kampen

Ja i "normala" fall ska dom ju inte behöva äta när dom e så här stora, men bvc tycker de e helt ok att Josef får äta på natten, han äter ju sååå ofta dåligt på dagarna.
    Men jag tror ha slutar äta på natten bara han blir frisk. Sov ju hela nätter förut =)

Såg din bild i albumtråden, så smal vill ja oxå bli!!

Fick höra igår "vad smal du blivit!!!", ok att ja gått ner 25kg sen Josef kom, men hallå, ska ner 20-25 till liksom =)
    Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • madeleine78

god morgon!!*jiippiikaajjejjj! *

Wille sov heeelllla natten....han somnade runt kl 19... sen vaknade han till runt 00 och gnodde runt ett par varv.. jag gav han nappen..
    sen sov han till kl 06 då hans pappa var uppe me honom innan han åkte till jobbet...
    mamma fik sova... ZZZz..

Svar på tråden Små silla simmar i stim