Inlägg från: veronicaq |Visa alla inlägg
  • veronicaq

nämen va trist:-8 va de väntat? elle rdog han bara poff?!

jo här e de bra! har vart barnfri idag från kl2, så jag har solat lite och läst tidningar.. så sjukt skönt att inte bli STÖRD!!!

• veronicaq
    Theresa1 skrev 2008-05-20 21:11:11 följande:
    Tania. Ja fast fk hör väl inte till de värre i livet även om man känner det så när man sitter i deras satans telefonkö haha. Jag gav upp o gör ett nytt försök imorgon.jag tycker att vi stöttar rulls nu istället för att gnälla om våra problem, de kan vi ta senare eller?
    jag gav upp igår. ringde mitt på dagen. INTE SMART! du har köplats 251 din väntetid beräknas vara 22minuter! IN MY ASSHOLE..

ringde idag från jobbet 08.00 kom fram DIREKT inte ens köplats
  • veronicaq
    Theresa1 skrev 2008-05-20 21:25:25 följande:
    Vero, jag ringde 5i8 nu på kvällen, det var 11 minuters väntetid sa de... efter 30 minuter dog batteriet i telefonen...BRAAAAAA
    AAHAAHAHAHAHAH pillutta dej!
    mrsbygg skrev 2008-05-20 21:23:17 följande:
    vero, hur går det för din mami?
    She's preggo like youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! lär va i v 12 ttror jag nu
  • veronicaq
    Theresa1 skrev 2008-05-20 21:27:26 följande:
    vero: kräks å mår fint med andra ord...
    faktiskt inte hon mår lite illa men inte hemskt mkt... hon spyr inte och sånt tajffs*
    får se sen. med mej fick hon sjuk foglossning så hon fick kryckor och shit. och då va hon ju ung o stark.. hahah till skillnad fr nu men jag håller mina tumms.
    på fredag ska hon tydligen göra nupptest och sånt tjaffs. Helt onödigt enligt mej. elle rja inte helt onödigt. men vi vet ju att generna inte e hennes gamla möggliga äggceller, vilket hade resulterat i nåt syndrom. utan mina friska *host host* fräscha celler. men då e dom safe iaf

åter till DH. men ja sitte rhär och väntar på er
  • veronicaq
    Donna69 skrev 2008-05-20 21:43:09 följande:
    nästa vecka är det 10mån besiktining. vad gör dom då??o NEEEEJ eli,jag orkar inte googla
    Tajgan med. den 30e... vad gör dom med dom små liven?
  • veronicaq
    Donna69 skrev 2008-05-20 21:51:29 följande:
    googlade iaf *duktig*bvc's rutin10 månader: Reser sig, går utmed möbler. Vinkar. Förstår enstaka ord. Sitter stadigt utan stöd. Plockar smulor med pincettgrepp. Nyanserat joller.
    tiger kan inte vinka på kommando HHAHAHA DAMN IT
Svar på tråden Små silla simmar i stim