• Tania

Små silla simmar i stim

madeleine78 skrev 2008-03-15 23:15:51 följande:
    GOtt.. de hade jag me velat ha! kan du maila över några...
    Done!
  • Tania

Jag är på sååå dåligt humör... vill inte vara hemma... men orkar inte göra nåt heller...

Väntar på att pappa ska ringa och säga när vi ska på mässan.
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-03-16 09:30:57 följande:
    vilken mässa? är det villa tjossan?
    Japp det är både villa och hälsomässa samtidigt i ABB-arena
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-03-16 09:33:04 följande:
    aha! villa mässan hade ja velat gått på..får bli en annan gång!
    Man betalar 100kr och så får man gå på båda!
  • Tania

NU är jag hemma!!!

Det var riktigt givande på mässan... vi köpte en mysig mjuk kudde till Melle som man kan ha i bilen/resan och så fick jag pris på en garageportöppnare.
    Sen köpte jag en jäättefin vit sten med text "You are perfect" utstansad i stenen... fin fin fin... Den ska jag skicka till lilla Maja som föddes igår.
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-03-16 15:33:08 följande:
    Härligt!vem har fått en Maja? Nehe jaha, va göra alla? Jag ska la börja med maten jag då....
    En kille jag jobbade med på scala förut, han är som min brorsa. Bor i E-tuna så vi träffas inte så mycket längre... men fick ett sms igår med en fin liten bild :)
  • Tania

Åh va skönt.... Charlie somnade i tid ikväll... somnade i vår säng bredvid mig efter att ha ätit välling... 

Sen när jag hörde på hans andning att han verkligen sov lyfte jag över honom in i hans rum.
    Sen slängde jag Melle i säng... han är så enkel...
    Nu sitter Micke och jobbar (igen) (lite extrajobb) och jag sitter med er... och ett stort uppläggningsfat med godis, en påse gamla ostbågar, kexchoklad och cola.
    JAAA JAG HAR MENS!!!!
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-03-16 20:44:00 följande:
    urk nå snuskigt..har fått nå infektion eller nått längst bak i tandköttet vid visdomstanden..va super svullen å har skit ont runt tanden, fick hål på tandköttet å det bara spruta ut var..nu små värker det bara lite..men fan så äckligt d va...eller är rinner fortfarande lite var då å då..
    så där har jag också haft... skölj med Listerin.. det hjälper jag lovar!
Svar på tråden Små silla simmar i stim