Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

Tania skrev 2008-05-21 08:23:08 följande:
    God morgon... känner att jag inte är här så ofta... Men ni har ju roligt utan mig så ingen skada skedd. Nu ska jag till dagis med Melle sen är det dags att hämta släp och åka till IKEA.
    ohh ska ni köpa soffan??

blir nog ikea nästa vecka för mig. ska köpa lister å skrivbord till ungarnas rum!
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-21 08:59:32 följande:
    Donna: JAG VET.... jag över för ta hand om bebis nätter *skrattar* Mammab: Vi ligger för fan... *skrattar*Tania: Ja vist har vi roligt i våran sillar tråd... Undrar bara varför du inte är aktiv mer?? Skulle ju iaf bli lite roligare då... Hoppas att du tar dig i kragen och besöker oss mer... Madde: Du ska inte skämmas bort...
    haha ligg mer då!!
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-21 09:00:45 följande:
    JO det är dags att köpa soffprna nu... men det blir en grå klädsel (Micke fick bestämma) Jag köper fler klädslar sen när jag börjar jobba och inte går på miniminimini"lön" (fp)
    hehe okej...

ohh längtar till jag får en riktig lön...men dit är det 3 år kvar, suck...
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-21 09:28:06 följande:
    jag har ingen karl hemma och ligga med...Å grannen är ingen Hotti han...så.. jag får snällt vänta... tills fan avlöser mig eller nå...
    haha..aj fan..

urk längtar inte tills en annan behöver börja ligga...haha
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-21 09:43:33 följande:
    *skrattar* Gör du inte??
    nä..usch...

längtar tills ungen är ute å man kan ligga normalt ist
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-21 10:15:03 följande:
    Jag hoppas bara att min käre kollega ser till att hon hämtar soffan, fåtöljen och fotpallen typ igår... Vi har väntat i flera veckor nu....
    meh, har hon köpt allt å inte hämtat det?
  • mrsbygg

är det typ smörkakor??
    ohhh gott me kakor...

asså hjälp, hur stor är bäbisen egentligen, nu när ja sitter tar den i revbenen sen känner jag den på båda sidorna av magen..den tar alltså upp HELA min jumbo mage..
    ja komemr lätt få en 5 kg's klump..

sorry murran men du kommer aldrig bli normal igen...hua

• mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-21 10:36:59 följande:
    haha du kan få ta dom sista 7 veckorna nu om du vill så kan ja ta över när förlossningen sätter igång om du inte vill kirra de oxå åt mig
Svar på tråden Små silla simmar i stim