Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg
    Vos skrev 2008-05-27 10:24:48 följande:
    Åhh, Eli den bilen är underbar att köraJag har ju inte kört en sån ny men för några år sen hade en kompis till mig en sån bil och den var grymt skön att köra. Känndes inte alls som den var så stor som den faktiskt ärJag har varit och lämnat Victor på dagis, sen handlade jag.Vid kassa upptäckte jag att en av Robins leksaker i vagnen fattadesSå jag tog ett varv runt affären igen men hittade den inte.Gick tillbaka mot dagis och sen hem men hittade den inte.Fan säger jag bara!!!!!!En av favoriterna ju och dessutom en dyr leksak.Bajskorv.Nu sover Robin och jag har läst morgontidningen.Ska plocka lite i lägenheten snart men vågar vägra att städaDet är ju sol ute
    ahh härligt..måste som sagt ha en stooor bil får lixom inte in tre bil barnstolar i en vanlig kombi..så nu kan vi inte låna bil av någon längre om vi ska åka allihop någonstanns..

nu har juh inte jag körkort än så jag vet juh inte hur den kommer va att köra hehe..
    men jag får la övningsköra me den. men jag är livrädd för stora bilar! tycker dom är så läskiga för jag ser lixom inte bak för jag är så kort hehe...
  • mrsbygg

jobbigt me leksaken jane!!
    blir galen på saga för hon brukar ta sig sina mössor å kepsar sen läggen hon dom i knät men så ska hon vrida å kolla runt när hon åker vagn så vips är mössan borta...suck

• mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-27 10:35:12 följande:
    Våran minsta lillebror mår inge vidar. Vi är just nu inlagda på avd 69.Kortfattat så klarar han inte att leva just nu utan medecin och sepup. I natt tänket han lämna oss allt för många gånger så just nu är mitt hopp att respen som står brevid honom INTE blir hans!! Jag vet att det är lite luddigt och jag vet i prinsip lika lite..Han krampar utan medicin och de underbar doktorerna och sjuksköterskorna jobbar förbrillt med att ta prover skickar prover till KS (stkhlm) Tar prover på mig. Hjärnrönkten, lugn rönkten ja allt.. Hjärnröntgen visade inget.. men det blir mer koller på huvudet!! Jag är endast hemma för att packa till storebröderna så dem har det bra hor mormor och morfar. LOVAR att rapportera så mkt jag kan...JAG kanske även lämnar er oroliga!!Men på peppning och tummhållning gillar JAG!!! Jag ska försöka uppdatera Madde så mkt jag bara kan. Å är välldigt tacksam om ni mina underbara sillar tar "vårat" privat liv via msn... Det här med snyftisar på fl är inte min grej riktigt!! TÄNKER PÅ ER ALLA FÖR ATT FÅ KRAFTER SKA NI VETA!!!
    men gud maria!!

tusen pussar å kramar till er å lill killen!
  • mrsbygg

morrn...trööött

ungarna måste knarkat nå jäkla uppåt tjack igår. sprang runt å busa som galninger enda fram till kl.23 Förvånad
    sen poff slockna båda två i sitt nya rum
    Sen vakna sam vid 4 och vägrade somna om, så han fick en flaska och vips så slockna han.

sen pling, vakna båda två kl.7..

Hoppas allt är bra med er bruttor..nu måste ja få på ungarna kläder sen blir det iväg med saga.

• mrsbygg

jisses donna...crazy woman!

ja har fixat disken
    sen vart å hämtat saga.
    köpt tofflor till sam
    handlat mat..

nu ska vi slänga oss i soffan å äta jordgubbar..

och jag har hittat min craving denna gravven!!!!!!!! Hasselnötter!!!!!! OMG så gott, smakar precis som jord luktar mmmmmmm.....jord haha...

• mrsbygg

hoppar in å säger gonatt till er hurtbullar!

Imorrn ska ja till Bm...har super panikångest eller nått...
    ses imorrn bitti gonatt!

• mrsbygg
    Theresa1 skrev 2008-05-28 22:03:55 följande:
    mammab: har du ångest för bm eller ska du dit för ångesten?
    ångest för bm..
    skraj att magen skenat iväg och att bebis ska vara jätte stor.
    sen att hon inte ska lyssna och ta mig på allvar..
  • mrsbygg

mja, hon är la bra men inte tillräckligt.
    hon är duktig på att vifta bort saker å få en att känna sig dum.

så lite orolig att hon inte kommer ta min rädsla och oro på allvar.
    utan bara vifta bort det med något som:
    -"det ska nog gå bra ska du se.."
    -"ne men du, så är det nog inte..."

• mrsbygg

morrn, sam sov hela natten! men jag sov kasst iaf. fattar inte...

usch, snart iväg till bm. jätte nervös!

ohh mormor donna! länge sen ja träffa min mormor..tror det var när ja tog studenten senast...kanske borde ta å försöka träffa henne snart hon börjar bli rätt gammal..

Svar på tråden Små silla simmar i stim