Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Små silla simmar i stim

Vos skrev 2008-04-30 21:42:58 följande:
    HAHAJag har ju fått nät nu Då måste jag ju utnyttja det
    fniss

mitt msn går inte igång...*grrrrr*

po imorrn ska jag jobba!!!!!!!!!!!!!!1
  • Donna69
    Tania skrev 2008-04-30 21:47:05 följande:
    Vi var ute och eldade hos mamma och pappa.... vi var i hagen. Melle sprang omkring och samlade kottar och kastade i på avstånd. Jag hittade en lååååång pinne som jag petade i elden hahha PYROMAAAAN!!!! När Charlie blev för trött och gnällig (20.45) så drog vi oss hemåt men Melle blev kvar. Han ville sova över. Nyligen ringde han hem och saknade mig... visste inte om han ville vara kvar. Men han bestämde sig i alla fall för att vara kvar och åka hem direkt efter frukosten. Min sötnos....  Charlie däckade efter en flaska välling och jag och min underbara man duschade ihop och det var såååå mysigt och han är såååå uderbar och jag älskar honom sååååå mycket. Löv U babes!!! Hahahahhahhhahahah :-*
    ååååhhh va härligt tania!!!!!! mmmmmyyyyssssss
  • Donna69
    Vos skrev 2008-04-30 21:50:58 följande:
    JOBBA???hur ska jag klara mig?Och hur ska du klara det?Så många timmar utan oss.....Tania: ASG
    älsklingen....det är bara en liten beställning....
    typ kl. 11-15.
  • Donna69

DEFINITIVT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och fredag 12 h och lördag 12 h o sen en liten beställning på söndag....wiiiiie

• Donna69
    såklart!! Morgonkaffe!!!! fick du länken jane??! puss puss puss
  • Donna69

men NEJ ELI!!!

fan va hemskt!!!!!! stackars stackars Sam *ryser*

pussa lite extra på honom från mig

• Donna69

jag behöver en data-expert, kommer fortfarande inte ut på msn.....

• Donna69
    Spray I Love You        Birthday Surprise Party 

GRATTIS THERESA

Bouncing Hearts  Bouncing Hearts  Bouncing Hearts  Bouncing Hearts  Bouncing HeartsBouncing HeartsBouncing Hearts
  • Donna69
    Åttan skrev 2008-05-01 06:50:56 följande:
    Godmorgon.. Ännu en underbar dag på jobbet, aja det lär väl gå antar ja... !Mammab--> Ursch å fy vad hemskt.. !
    jag håller dig sällskap på jobbet
  • Donna69
    Åttan skrev 2008-05-01 06:58:10 följande:
    Trevligt, trevligt.. ska springa ut å ta en cigg snart tänkte ja.. vad gör du vaken så tidigt då på 1 Maj?
    alltid vaken tidigt!!!

ska in o sjunga lite för gubben sen
Svar på tråden Små silla simmar i stim